Spis treści
Tylko do końca listopada 2023 r. przedstawiciele rodzimej branży rowerowej mogą zgłaszać swoje firmy do specjalnego katalogu promującego polskie marki w Beneluksie – informuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH).
Polskie jednośladu mogą konkurować z najlepszymi
Polska Agencja Inwestycji i Handlu we współpracy z wydawnictwem VMN media przygotowuje katalog polskich producentów z branży rowerowej. Chodzi o projekt mający na celu promocję polskiego sektora rowerowego w Beneluksie – donosi agencja. Choć polskie marki to nawet 1/10 europejskiego tortu, dotychczas nie zdobyły odpowiedniego uznania na najtrudniejszym terenie, w tym w krajach Beneluksu, gdzie rynek uważany jest za najbardziej wymagający. Czas to zmienić.
Belgowie i Niderlandczycy zasługują na to, by pojeździć na polskich dwóch kółkach
Przedmiotem projektu prowadzonego przez ZBH Amsterdam jest kampania promująca polski sektor rowerowy. W jej ramach mają ukazać się trzy raporty na łamach wydawnictwa bike-eu.com oraz w newsletterze Bike Europe. Ma to być materiał dostępny zarówno on-line, jak i w formie drukowanej, dystrybuowany do potencjalnych partnerów przed oraz w trakcie trwania wydarzeń branżowych, wspomagający promocję polskich marek w Belgii, w Niderlandach i w Luksemburgu. Celem akcji jest również nawiązanie relacji biznesowych z przedsiębiorcami z tych rynków.
Co zrobić, by mieć szansę na promocję? Menedżerowie nie mają już dużo czasu
Każde z przedsiębiorstw ma do dyspozycji jedną stronę katalogu w układzie według wzoru. Wypełnienie formularza oraz zamieszczenie materiałów graficznych będą równoznaczne ze zgodą na ich publikację na stronie PAIH oraz na łamach wydawnictwa bike-eu.com. Zainteresowane firmy powinny wypełnić formularz w języku angielskim, w terminie do 30 listopada 2023 r. Ewentualne pytania można kierować do Adrianny Kłoszewskiej, e-mail: [email protected].
Już teraz jest o co walczyć. Rynek jeszcze urośnie
Jak donosi Polskie Stowarzyszenie Rowerowe, Polska jest obecnie w czołówce europejskich producentów rowerów. Nad Wisłą powstaje rocznie nieco ponad 1,1 mln jednośladów bez silnika spalinowego Z kolei według prognoz Polskiego Instytutu Ekonomicznego, wartość europejskiego rynku rowerowego, w latach 2023 – 2028 wzrośnie z 25,08 mld USD do 39,8 mld USD.
