Zobacz wideo: Waloryzacja 2022 - od marca podwyżki

„Zdajemy sobie sprawę, że wiele ludzi, w tym naszych czytelników, chciałoby pomóc Ukraińcom. Z drugiej strony wiele organizacji pozarządowych oraz instytucji już prowadzi swoje zbiórki najpotrzebniejszych artykułów – leków, materiałów opatrunkowych, odzieży i żywności. Za pośrednictwem naszych mediów informujemy o tym, co i gdzie przekazać, aby pomoc trafiła do potrzebujących w skoordynowany sposób – a także jak najszybciej.” – mówi Dorota Kania, Członek Zarządu Polska Press Grupy.
Media Polska Press to rozpoznawalne i wiarygodne źródła informacji dla mieszkańców regionów Polski. Każda z redakcji w 14 oddziałach na bieżąco monitoruje sytuację na Ukrainie oraz aktualizuje informacje na swoich portalach – internetowych wydaniach dzienników regionalnych oraz na stronach naszemiasto.pl.
Znajomość regionów, świadomość wiarygodności działających lokalnie instytucji i organizacji pozarządowych pozwala mediom Polska Press zwiększać zasięgi informacji o prowadzonych akcjach pomocowych oraz kierować najbardziej istotne informacje o tym, co należy przynosić do punktów zbiórek, aby pomoc była jak najbardziej użyteczna dla potrzebujących – podkreśla Dorota Kania, Członek Zarządu Polska Press Grupy.
To może Cię zainteresować
„Takie działania traktujemy w kategoriach naszego obowiązku, a zarazem misji. Bycie blisko ludzkich spraw to dla nas fundament etyczny naszej pracy. Pomagamy zwiększając zasięgi, docierając z informacją o zbiórkach do milionów internautów w każdym regionie. Pracując na dużej skali zasięgów, przyczyniamy się do efektywności prowadzonych zbiórek.” – mówi Tomasz Przybek, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.