https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Polska Moc Biznesu. Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska: Dzisiaj marka to zbiór wartości | WIDEO

Akcja specjalna Polska Moc Biznesu
Wideo
od 16 lat
Kongres Polska Moc Biznesu: branża IT. Czy marka to nadal jedynie logo i dobry produkt? Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska przekonuje, że preferencje konsumentów bardzo się zmieniły w ostatnich latach. - Dzisiaj 60 proc. klientów wskazuje, iż szuka marek, które mają tożsame z nimi wartości – tłumaczy.

- Korelacja między marką a zrównoważonym rozwojem jest bardzo duża. Dzisiaj marka to nie opakowanie, logo, ani nawet nie produkt, czy usługa. Dzisiaj marka to zbiór wartości i tak należy na nią patrzeć – przekonuje Kamila Cichocka, dyrektor marketingu w Microsoft Polska.

Dodaje, że dzisiaj 60 proc. klientów wskazuje, iż szuka marek, które mają tożsame z nimi wartości.

– Jest to dla nich drugie kryterium wyboru jeśli chodzi o markę i o zakupy – mówi.

ZOBACZ TEŻ:
Polska Moc Biznesu: Ewa Jankowska (Tauron): Węgla nie zabraknie i jest dobrej jakości | WIDEO

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski