Badanie zostanie przeprowadzone w formie telefonicznej ankiety. Jak donosi Onet, rozmowa tego rodzaju ma potrwać zaledwie kilka minut.
Dla Onetu w tej sprawie wypowiedziała się Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia:
W tym czasie ankieter zada 12 pytań. Będą one dotyczyły m.in. takich kwestii, jak: jaki to był rodzaj porady, czy pacjent miał problem z dodzwonieniem się, czy problem, z którym zwrócił się pacjent do lekarza został rozwiązany, a także czy lekarz w sposób jasny i zrozumiały udzielił pacjentowi informacji na temat problemu zdrowotnego.
Badanie będzie obejmowało tych pacjentów, którzy w ostatnich czterech miesiącach skorzystali z porady lekarza pierwszego kontaktu. Ankieta jest anonimowa, jej celem jest ocena dostępności do porad lekarza pierwszego kontaktu w czasie epidemii COVID-19.
Źródło: Onet
