Szefowie miejskich instytucji zobowiązani są do składania oświadczeń majątkowych każdego roku do 30 kwietnia. Z racji tego, że w 2023 roku dzień wypadał w niedzielę, dokumenty można było dostarczyć do 2 maja (pierwszy dzień roboczy po terminie). Przekazywane w dokumentach dane dotyczą majątku, jaki posiadali w dniu 31 grudnia 2022 r.
Dyrektorzy podzielili się informacjami o zgromadzonych dochodach za ubiegły rok, stanie oszczędności, posiadanych nieruchomościach, papierach wartościowych, akcjach, majątku ruchomym, ale tylko jeśli przekracza wartość 10 tys. zł i zobowiązaniach finansowych (kredyty, pożyczki). Informacje dotyczą majątku odrębnego oraz objętego małżeńską wspólnością majątkową.
W galerii można zapoznać się ze szczegółami, dowiadując się m.in. ile w ubiegłym roku zarobili szefowie konkretnych miejskich instytucji. Kolejność jest alfabetyczna. W zestawieniu uwzględniono dyrektorów, których oświadczenie majątkowe dostępne są na stronie Urzędu Miasta Bydgoszczy.
