- Zmiana oferty niesie za sobą przede wszystkim zmianę jakości ogłoszeń w serwisie. Teraz usługodawca zwiększy szansę na udaną transakcję, ponieważ jego aktualne ogłoszenia będą łatwiej dostępne dla poszukującego. Z serwisu znikną ogłoszenia nieaktualne i powielające się - wyjaśnia Paulina Rezmer, rzeczniczka portalu OLX.
Przypomnijmy, serwis OLX to platforma ogłoszeniowa o największym zasięgu w Polsce. Każdego miesiąca korzysta z niej ponad 14 mln użytkowników, co oznacza, że na OLX-ie jest prawie co trzeci Polak. Według danych PBI/Gemius w styczniu z kategorii Usługi skorzystało prawie 2,7 mln unikalnych użytkowników.
Przeczytaj też: SMS-owa kampania phishingowa. Podawali się za OLX. Jak nie dać się oszukać
- Usługodawcy będą mieli dostępne narzędzia, które pomogą budować profesjonalny wizerunek firmy. W kategorii "Usługi" skorzystają ze strony firmowej, gdzie zaprezentują wszystkie swoje oferty w jednym miejscu. Będą też mogli dodać baner i link do strony www, a także monitorować skuteczność swoich ogłoszeń. Do ich dyspozycji będą też doradcy z działu telefonicznej obsługi klienta.
Zmieni się cennik opłat za pakiety ogłoszeń w "Usługach dla użytkowników biznesowych". Zniesienie limitu bezpłatnych ogłoszeń dotknie też podkategorii "Współpraca biznesowa" oraz "Usługi ślubne" - dodaje Paulina Rezmer.
Przypomnijmy, ponad 80 proc. ogłoszeń w serwisie OLX pochodzi z kategorii, w których ogłoszenia można dodać za darmo, są to m.in. "Moda", "Sport i Hobby", "Zwierzęta", "Muzyka i Edukacja", "Nieruchomości", "Rolnictwo" czy "Dom i Ogród".
Flash Info odcinek 4 - najważniejsze informacje z Kujaw i Pomorza.