Chodzi o Fundację Lux Veritatis oraz Fundację Nasza Przyszłość. Okazuje się, że solidnego wsparcia udziela im Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
to jeden z najhojniejszych „płatników” wymienionych organizacji. W dwa lata wydała na produkcję i emisję programów w Telewizji Trwam ponad 840 tys. zł. W tej kwocie są wykupione za 250 tys. zł (w Lux Veritatis) w 2016 roku produkcja i emisja kilkunastu audycji cyklu programu „Wieś to też Polska”.
źródło: TVN Meteo Active/x-news
Także w ubiegłym roku ARiMR zamówiła spot za 23 tys. zł (brutto). Inny spot, także w 2016 roku kosztował 16 tys. zł. Późniejsza kontynuacja cyklu „Wieś to też Polska” kosztowała Agencję 287 tys. zł brutto. Lux Veritas otrzymała w 2015 roku 70 tys. zł od Narodowego Centrum Kultury w Warszawie na realizację i emisję trzech odcinków programu „Chrzest - moja nadzieja”.
W 2016 roku Ministerstwo Spraw Zagranicznych wydało 200 tys. zł na program „By pamięć o nich trwała”, a Ministerstwo Obrony Narodowej - 102 tys. zł na spoty o szczycie NATO w Warszawie. Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi zapłaciło za spot „Poznaj Dobrą Żywność” 50 tys. zł, a Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej wydało na kampanię społeczną 188 tys. zł brutto. Fundacja Nasza Przyszłość dostawała też wsparcie finansowe na prowadzenie szkół od Urzędu Miasta Szczecinek.