Spis treści
Zmiana adresu logowania dla klientów Banku Millennium
Jak możemy przeczytać na stronie banku, planowana jest zmiana adresu strony logowania, na której logujesz się do Millenetu. Dotychczas użytkownicy korzystali z adresu: https://www.bankmillennium.pl/osobiste2/Retail/Login/. Nowy adres logowania to https://login.bankmillennium.pl/retail/login. Jednocześnie dodano, że dokładna data wprowadzenia tej zmiany nie została jeszcze podana.
– Pamiętaj, o zmianach w logowaniu nie informujemy w wiadomościach e-mail, a wyłącznie w kanałach banku. Nie wysyłamy też linków w SMS-ach – wskazano.
Jednocześnie wskazano co się NIE zmieni:
- Nie zmienią się kolejne kroki logowania i dane, jakich wymagamy (Millekod, Hasło 1 i 2 znaki identyfikatora)
- Nie zmieni się wygląd strony po zalogowaniu do Millenetu
- Nie zmieni się adres głównej strony banku: https://www.bankmillennium.pl – nadal możesz zacząć logowanie na stronie głównej, a my przekierujemy Cię do strony logowania
Uwaga na działania cyberprzestępców
Bank Millennium jednocześnie zwraca uwagę aby zachować ostrożność podczas logowania, zwłaszcza w obliczu zmian:
- Sprawdź pasek adresu, zanim wpiszesz swoje dane
- Jeśli widzisz błędy, literówki lub nieznany adres - nie loguj się
- Zawsze prosimy tylko o Millekod, Hasło 1 i 2 losowo wybrane znaki z Twojego identyfikatora (np. numeru PESEL)
- Nie wpisuj na stronie logowania pełnego numer identyfikatora lub danych karty płatniczej - nigdy o to nie prosimy
- W ustawianiach Millenetu możesz włączyć obrazek bezpieczeństwo - wyświetli się zawsze po tym jak wpiszesz swój Millekod. Dzięki temu masz pewność, że logujesz się na stronie banku
- Pamiętaj, że nie wysyłamy linków w zewnętrznych wiadomościach e-mail i SMS
Ekspert wskazuje na nowy sposób działania cyberprzestępców!
