https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

NOCO AIR. Samochodowy kompresor do opon. Premiera targów we Frankfurcie

Paweł Piątek
NOCO – amerykańska marka znana m.in. z produkcji ładowarek akumulatorowych i boosterów poszerzyła swoją ofertę o przenośne kompresory do kół samochodowych. Dwa modele są zasilane z gniazda zapalniczki, a trzeci model bezpośrednio z akumulatora. Wszystkie - jak to w przypadku NOCO - wyznaczają zupełnie nowy poziom zarówno pod względem jakości wykonania jak też parametrów technicznych. To urządzenia pokazane premierowo podczas ostatnich targów Automechanika we Frankfurcie.
NOCO – amerykańska marka znana m.in. z produkcji ładowarek akumulatorowych i boosterów poszerzyła swoją ofertę o przenośne kompresory do kół samochodowych. Dwa modele są zasilane z gniazda zapalniczki, a trzeci model bezpośrednio z akumulatora. Wszystkie - jak to w przypadku NOCO - wyznaczają zupełnie nowy poziom zarówno pod względem jakości wykonania jak też parametrów technicznych. To urządzenia pokazane premierowo podczas ostatnich targów Automechanika we Frankfurcie. materiały prasowe
NOCO – amerykańska marka znana m.in. z produkcji ładowarek akumulatorowych i boosterów poszerzyła swoją ofertę o przenośne kompresory do kół samochodowych. Dwa modele są zasilane z gniazda zapalniczki, a trzeci model bezpośrednio z akumulatora. Wszystkie - jak to w przypadku NOCO - wyznaczają zupełnie nowy poziom zarówno pod względem jakości wykonania jak też parametrów technicznych. To urządzenia pokazane premierowo podczas ostatnich targów Automechanika we Frankfurcie.

NOCO AIR – tak nazywa się linia solidnych i niezawodnych kompresorów marki NOCO. Poczucie obcowania z produktem wysokiej jakości gwarantuje sztywna konstrukcja wzmocniona aluminiowym szkieletem. Dostępne kompresory ważą od 2,44 kg do 3,09 kg, a zatem dokładnie tyle ile powinny ważyć tego typu urządzenia wykonane z odpowiednich materiałów, które mają służyć niezawodnie przez wiele lat. Producent zadbał o każdy szczegół, włącznie z miejscem na przewody. Ten pierwszy, zasilający ma 3 metry długości (w przypadku AIR20-6 m) i nawija się go dookoła kompresora. Ten drugi – wężyk ciśnieniowy do pompowania koła - ma ok. 1 metra i miejsce na niego wygospodarowano od spodu kompresora.

Trzy modele

NOCO – amerykańska marka znana m.in. z produkcji ładowarek akumulatorowych i boosterów poszerzyła swoją ofertę o przenośne kompresory do kół samochodowych.
NOCO – amerykańska marka znana m.in. z produkcji ładowarek akumulatorowych i boosterów poszerzyła swoją ofertę o przenośne kompresory do kół samochodowych. Dwa modele są zasilane z gniazda zapalniczki, a trzeci model bezpośrednio z akumulatora. Wszystkie - jak to w przypadku NOCO - wyznaczają zupełnie nowy poziom zarówno pod względem jakości wykonania jak też parametrów technicznych. To urządzenia pokazane premierowo podczas ostatnich targów Automechanika we Frankfurcie. materiały prasowe

NOCO wprowadza na rynek od razu trzy modele. AIR10, AIR15 oraz AIR20. Różnią się mocą i wynikającą z niej wydajnością. AIR10 ma 138 W mocy, a kolejne 200 W oraz 280 W. Same te parametry mówią oczywiście niewiele. Znacznie lepiej przemawia do wyobraźni szacunkowy czas pompowania opony o rozmiarze 205 65 R16 95H do ciśnienia 40 PSI (2.758 Bar). Jest to odpowiednio 3,8 minuty, 2.9 minuty oraz 2.5 minuty.

Wygoda działania

Wszystkie trzy modele są wyposażone w wyświetlacz i solidne przyciski do wybierania docelowego ciśnienia. Wymaganą wartość należy ustawić nimi na wyświetlaczu, a następnie podłączyć kompresor. To wszystko. Po napompowaniu sam przerwie pracę. Dzięki odpowiedniemu oprogramowaniu NOCO AIR pompuje opony bardzo precyzyjnie, nawet przy wyższych wartościach ciśnień.

Szybkość i wydajność

NOCO – amerykańska marka znana m.in. z produkcji ładowarek akumulatorowych i boosterów poszerzyła swoją ofertę o przenośne kompresory do kół samochodowych.
NOCO – amerykańska marka znana m.in. z produkcji ładowarek akumulatorowych i boosterów poszerzyła swoją ofertę o przenośne kompresory do kół samochodowych. Dwa modele są zasilane z gniazda zapalniczki, a trzeci model bezpośrednio z akumulatora. Wszystkie - jak to w przypadku NOCO - wyznaczają zupełnie nowy poziom zarówno pod względem jakości wykonania jak też parametrów technicznych. To urządzenia pokazane premierowo podczas ostatnich targów Automechanika we Frankfurcie. materiały prasowe

Kompresory NOCO AIR mogą pracować bez przerwy znacznie dłużej niż większość tego typu urządzeń dostępnych na rynku. Dla przykładu – podstawowy model NOCO AIR10 umożliwia ciągłą pracę przez 25 minut. Może w tym czasie bez problemu, w pełni napompować komplet opon od 0 do 40 PSI. Jego 138-watowy silnik umożliwia płynnie pompującego opony od 0 do 40 PSI w zadziwiająco krótkim czasie 3,8 minuty przy wydatku 36 SLPM (standardowe litry na minutę). Mocniejsze modele są jeszcze bardziej wydajne. Np. w przypadku AIR 15 z 200 watowym silnikiem uzupełnienie ciśnienia od 35 do 40 PSI trwa ok. 30 sekund, a pełne pompowanie od 0 do 40 PSI - 2,9 minuty. Zintegrowany czujnik ciśnienia i innowacyjna technologia dwell automatycznie sterują pompowaniem, aż do osiągnięcia zadanego ciśnienia. Oczywiście możliwe jest także pompowanie ze sterowaniem manualnym.

Uniwersalność

Każdy z modeli NOCO AIR bez problemu zmieści się w jakimś zakamarku bagażnika. Dołączony zestaw akcesoryjnych końcówek pozwala pompować nie tylko opony samochodowe, ale również rowerowe, piłki, materace czy nadmuchiwane zabawki. Graniczne ciśnienie to 100 PSI, czyli prawie 7 barów (6,89 Bar).Dodatkową funkcjonalnością jest wbudowana latarka, która pozwala nie tylko na doświetlenie miejsca pracy, ale także może służyć jako awaryjne oświetlenie sygnałowe. Cały zestaw, czyli kompresor wraz z akcesoriami jest zapakowany w poręcznym pokrowcu z mikrofibry.

NOCO AIR10 kosztuje około 770 złotych, AIR15 – ok. 920 zł, a AIR20 około 1190 złotych.

- Nowa linia kompresorów NOCO AIR jest niezwykle uniwersalna, ponieważ górna granica ciśnienia to aż 100 PSI. Przypomnijmy, że w większości przypadków wystarcza nam znacznie niższe ciśnienie. W samochodach osobowych jest to zwykle 30-40 PSI, w SUV-ach - 30-45 PSI, motocyklach - 24-40 PSI, ATV - 5-15 PSI, UTV - 5-20 PSI, kosiarkach - 10-30 PSI, przyczepach - 35-60 PSI. Nawet lekkie ciężarówki są znacznie poniżej możliwości NOCO AIR (wymagają zwykle od 30-50 PSI) – mówi Sławomir Gosławski z NOCO.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Motoryzacja

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski