"W twoim kraju nie oferujemy obecnie bezpłatnego okresu próbnego. Aby rozpocząć członkostwo, odwiedź witrynę Netflix.com, wybierz plan i preferowaną opcję płatności, wprowadź adres e-mail, wpisz hasło, a potem zacznij oglądać" - taka informacja pojawiła się niedawno w Centrum Pomocy na platformie Netflix.

Oficjalnie Netflix twierdzi, że zablokowanie darmowego miesiąca to "tylko testy". W oświadczeniu opublikowanym przez portal Spider's Web czytamy:
"Testujemy dostępność i czas trwania bezpłatnej wersji próbnej, aby lepiej zrozumieć wartość platformy Netflix dla użytkowników. Testy te zazwyczaj różnią się pod względem czasu ich trwania i regionów, w których występują. Nie muszą też oznaczać wprowadzenia testowanych zmian na stałe".
Nudzisz się w domu? Obejrzyj te seriale, są najwyżej ocenian...
Nieoficjalnie mówi się jednak, że chodzi o zatrważającą liczbę fejkowych kont, przez które Netflix tracił miliony dolarów. Szacuje się, że w Polsce takich kont było około 50 tysięcy. Mechanizm był prosty - grupa znajomych umawiała się, że każdy po kolei będzie zakładał konto na Netfliksie, a po miesiącu je skasuje. W ten sposób osoba otrzymywała darmowy miesiąc, a z racji, że Netflix oferuje możliwość dzielenia konta, przez miesiąc za darmo filmy i seriale oglądała cała grupa znajomych. Po miesiącu manewr powtarzała kolejna osoba z paczki. I tak przez kilka miesięcy.
Oscary 2019 ZDJĘCIA Czerwony dywan. Kreacje gwiazd. Jak wypa...
POLECAMY: