"Każdy ojciec potrzebuje wiedzieć, czym są uważność i męstwo. Jak korzystać z uważności w domu i w pracy? Czy męstwo to siła wojownika czy mądrość mędrca? O tym, jak trenować umiejętności podejmowania dobrych decyzji mimo niesprzyjających warunków, porozmawiamy w sobotę na Forum" – zapowiada dr Dariusz Cupiał, inicjator Tato.Net.
XIII Międzynarodowe Forum Tato.Net odbędzie się 13 listopada w Folwarku Łochów pod Warszawą. Całe wydarzenie będzie też dostępne w formie online. Swój udział w spotkaniu zapowiedziało 38 prelegentów – ekspertów z różnych dziedzin a przede wszystkim ojców, m.in. dr Ken Canfield (USA), Przemysław Duchniewicz, Maciej Gnyszka, prof. Kazimierz Korab, Robert Kościuszko, prof. Michał Łuczewski, dr Joaquin G. Molina (USA), Wojciech Mroczyński, Paweł Sopkowski, Janusz Wardak, Mirosław Wrotek.
"Zaangażowane świadome ojcostwo wyraża się w obecności tu i teraz, czyli w uważności (mindfullness). To postawa, której potrzebujemy więcej w mobilnym świecie i wszechobecnym zabieganiu. Forum Tato.Net odpowie na pytania, czym jest uważność, jak może ona pomóc w stawaniu się lepszym ojcem. Zastanowimy się, jakie korzyści daje postawa uważności w relacjach rodzinnych oraz jak ćwiczyć i wprowadzić trening uważności do planu bycia coraz lepszym tatą." – przedstawia zamysł spotkania Dariusz Cupiał, organizator Forum.
Bilety na Forum Tato.Net i szczegóły: https://forum.tato.net/
Patronat Honorowy nad XIII edycją Forum Tato.Net objął Prezydent RP Andrzej Duda.
Patronat medialny:KAI, Program Pierwszy Polskiego Radia, Polskie Radio Dzieciom, Dziennik Polski, Echo Dnia, Express Ilustrowany, Gazeta Codzienna Nowiny, Gazeta Lubuska, Gazeta Pomorska, Gazeta Współczesna, Głos Dziennik Pomorza, Kurier Poranny, Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Zachodni, Gazeta Krakowska, Gazeta Wrocławska, Głos Wielkopolski, Kurier Lubelski, Polska Metropolia Warszawska, Nowa Trybuna Opolska, Express Bydgoski.
Sponsorem generalnym Forum Tato.Net jest KGHM Polska Miedź S.A. Sponsorzy: Montersi.pl, Student Travel, Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze, Ziaja, Polska Spółka Gazownictwa. Partnerzy: abanana, Panomedia, tab2 Digital Agency, Media Visage, Wikpol, Kopeć & Zaborowski Adwokaci i Radcowie Prawni sp. p., Eventory, Rycerze Kolumba, Polskie Forum Rodziców, Związek Dużych Rodzin Trzy Plus.
Tato.Net to rozwijana przez Fundację Cyryla i Metodego społeczność ojców. Inspiruje mężczyzn do przeżywania ojcostwa jako pasji oraz najważniejszej kariery życia. Dostarcza im w tym celu konkretne narzędzia, aby mogli się nawzajem wspierać w byciu coraz lepszymi ojcami. Przez 17 lat działalności Tato.Net tysiące mężczyzn pogłębiło swoje ojcowskie kompetencje. Tato.Net jest powołane również do tego, by realizować inicjatywy i projekty adresowane do całych rodzin, tak aby budować rodziny silne obecnością ojca. Stanowi ponadto sieć współpracy organizacji oraz instytucji społecznych, którym przyświeca wartość promowania kultury odpowiedzialnego ojcostwa.
