13 z 16
Na budowie obwodnicy Bydgoszczy pracuje około 200 osób....
fot. Adam Lewandowski

Na budowie obwodnicy Bydgoszczy pracuje około 200 osób. Roboty przyśpieszyły po 15 marca.

Ostatnio - jak powiedział nam Tomasz Okoński, rzecznik prasowy GDDKiA w Bydgoszczy - spięta została północna jezdnia mostu nad Brdą w Tryszczynie. Trwa już układanie warstw nawierzchni betonowej. Między Aleksandrowem a Dworzyskiem ponad 50 proc. całej trasy na tym odcinku jest już gotowa. Ale największym wyzwaniem inżynierskim jest nie budowa mostu nad Brdą w Tryszczynie, lecz wiaduktu nad torami kolejowymi w Maksymilianowie.

Trzeba go było przeprojektować, przedłużając wykonawcy termin zakończenia robót do czerwca przyszłego roku. Ale roboty trwają w najlepsze. Właśnie zakończył się pierwszy etap nasuwania wiaduktu nad tory kolejowe.

14 z 16
Na budowie obwodnicy Bydgoszczy pracuje około 200 osób....
fot. Adam Lewandowski

Na budowie obwodnicy Bydgoszczy pracuje około 200 osób. Roboty przyśpieszyły po 15 marca.

Ostatnio - jak powiedział nam Tomasz Okoński, rzecznik prasowy GDDKiA w Bydgoszczy - spięta została północna jezdnia mostu nad Brdą w Tryszczynie. Trwa już układanie warstw nawierzchni betonowej. Między Aleksandrowem a Dworzyskiem ponad 50 proc. całej trasy na tym odcinku jest już gotowa. Ale największym wyzwaniem inżynierskim jest nie budowa mostu nad Brdą w Tryszczynie, lecz wiaduktu nad torami kolejowymi w Maksymilianowie.

Trzeba go było przeprojektować, przedłużając wykonawcy termin zakończenia robót do czerwca przyszłego roku. Ale roboty trwają w najlepsze. Właśnie zakończył się pierwszy etap nasuwania wiaduktu nad tory kolejowe.

15 z 16
Na budowie obwodnicy Bydgoszczy pracuje około 200 osób....
fot. Adam Lewandowski

Na budowie obwodnicy Bydgoszczy pracuje około 200 osób. Roboty przyśpieszyły po 15 marca.

Ostatnio - jak powiedział nam Tomasz Okoński, rzecznik prasowy GDDKiA w Bydgoszczy - spięta została północna jezdnia mostu nad Brdą w Tryszczynie. Trwa już układanie warstw nawierzchni betonowej. Między Aleksandrowem a Dworzyskiem ponad 50 proc. całej trasy na tym odcinku jest już gotowa. Ale największym wyzwaniem inżynierskim jest nie budowa mostu nad Brdą w Tryszczynie, lecz wiaduktu nad torami kolejowymi w Maksymilianowie.

Trzeba go było przeprojektować, przedłużając wykonawcy termin zakończenia robót do czerwca przyszłego roku. Ale roboty trwają w najlepsze. Właśnie zakończył się pierwszy etap nasuwania wiaduktu nad tory kolejowe.

Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Zobacz również

McDonald's będzie otwarty z opóźnieniem. Lokal przechodzi odbiory administracyjne

McDonald's będzie otwarty z opóźnieniem. Lokal przechodzi odbiory administracyjne

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

NOWE
Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Polecamy

Venom przejmuje Avengersów! Efekty tej fuzji są widowiskowe

Venom przejmuje Avengersów! Efekty tej fuzji są widowiskowe

Aktywnie uczcili urodziny Bydgoszczy. Na mecie na biegaczy czekał tort - zdjęcia

Aktywnie uczcili urodziny Bydgoszczy. Na mecie na biegaczy czekał tort - zdjęcia

Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu

TYLKO U NAS
Poznaliśmy Menedżerów Roku 2024 Województwa Śląskiego. Oni budują przyszłość regionu