
Mercedes Klasa E 300e 4MATIC 313 KM. Test, wrażenia z jazdy, wyposażenie, ceny i konkurencja
Mercedesa Klasy E odruchowo porównuje się do BMW Serii 5 oraz Audi A6. O ile Audi A6 jest na rynku już od jakiegoś czasu, tak dwa pozostałe modele to niemal rynkowe nowości skierowane do zupełnie innej grupy odbiorców. BMW ma więcej sportowych cech i jeśli ktoś woli stateczny, elegancki charakter, w ofercie Klasy E znajdzie więcej możliwości. Jestem bardzo ciekaw odmiany AMG (choćby AMG Line) z mocniejszym napędem bez hybrydy. Może on ma nieco ostrzejszy charakter, który zadowoli kierowcę o sportowych aspiracjach.

Mercedes Klasa E 300e 4MATIC 313 KM. Test, wrażenia z jazdy, wyposażenie, ceny i konkurencja
Mercedesa Klasy E odruchowo porównuje się do BMW Serii 5 oraz Audi A6. O ile Audi A6 jest na rynku już od jakiegoś czasu, tak dwa pozostałe modele to niemal rynkowe nowości skierowane do zupełnie innej grupy odbiorców. BMW ma więcej sportowych cech i jeśli ktoś woli stateczny, elegancki charakter, w ofercie Klasy E znajdzie więcej możliwości. Jestem bardzo ciekaw odmiany AMG (choćby AMG Line) z mocniejszym napędem bez hybrydy. Może on ma nieco ostrzejszy charakter, który zadowoli kierowcę o sportowych aspiracjach.

Mercedes Klasa E 300e 4MATIC 313 KM. Test, wrażenia z jazdy, wyposażenie, ceny i konkurencja
Mercedesa Klasy E odruchowo porównuje się do BMW Serii 5 oraz Audi A6. O ile Audi A6 jest na rynku już od jakiegoś czasu, tak dwa pozostałe modele to niemal rynkowe nowości skierowane do zupełnie innej grupy odbiorców. BMW ma więcej sportowych cech i jeśli ktoś woli stateczny, elegancki charakter, w ofercie Klasy E znajdzie więcej możliwości. Jestem bardzo ciekaw odmiany AMG (choćby AMG Line) z mocniejszym napędem bez hybrydy. Może on ma nieco ostrzejszy charakter, który zadowoli kierowcę o sportowych aspiracjach.

Mercedes Klasa E 300e 4MATIC 313 KM. Test, wrażenia z jazdy, wyposażenie, ceny i konkurencja
Mercedesa Klasy E odruchowo porównuje się do BMW Serii 5 oraz Audi A6. O ile Audi A6 jest na rynku już od jakiegoś czasu, tak dwa pozostałe modele to niemal rynkowe nowości skierowane do zupełnie innej grupy odbiorców. BMW ma więcej sportowych cech i jeśli ktoś woli stateczny, elegancki charakter, w ofercie Klasy E znajdzie więcej możliwości. Jestem bardzo ciekaw odmiany AMG (choćby AMG Line) z mocniejszym napędem bez hybrydy. Może on ma nieco ostrzejszy charakter, który zadowoli kierowcę o sportowych aspiracjach.