9 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

10 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

11 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

12 z 48
Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na...
fot. Kamil Rogala

Mercedes EQA 300 4MATIC 66,5 kWh 228 KM. Test, wrażenia z jazdy, zużycie energii, ceny i wyposażenie

Mercedes EQA nie przekonał mnie do elektromobilności i na pewno nie jest kamieniem milowym w tej dziedzinie, ale jeśli ktoś jest sceptycznie nastawiony do takich aut, ten samochód, jako jeden z nielicznych, może zmienić podejście. Z jednej strony prezentuje się dość normalnie, jest zwrotny, wygodny i świetnie wyposażony, w mieście świetnie sobie radzi i to jest jego żywioł. W trasie również da radę, ale wtedy zużycie energii – jak w większości elektryków – daje się we znaki. Odpowiednia konfiguracja robi z niepozornego EQA naprawdę świetnie wyglądającą propozycję jako drugie auto do miasta z segmentu premium.

Pozostało jeszcze 35 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

AI zaprojektowała naszą kuchnię. Wystarczyło zdjęcie i kilka poleceń

AI zaprojektowała naszą kuchnię. Wystarczyło zdjęcie i kilka poleceń

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Tak wygląda polski elektryczny mikrodostawczak. Zadebiutował w Katowicach

Zobacz, co działo się na pierwszych Bydgoskich Klasykach w 2025 roku

Zobacz, co działo się na pierwszych Bydgoskich Klasykach w 2025 roku

Zobacz również

Aktywnie uczcili urodziny Bydgoszczy. Na mecie na biegaczy czekał tort - zdjęcia

Aktywnie uczcili urodziny Bydgoszczy. Na mecie na biegaczy czekał tort - zdjęcia

Zobacz, co działo się na pierwszych Bydgoskich Klasykach w 2025 roku

Zobacz, co działo się na pierwszych Bydgoskich Klasykach w 2025 roku