Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Magdalena Urbaniak: - Im bardziej angażujemy odbiorców, tym łatwiej przekonać ich do zakupu [rozmowa wideo]

Tomasz Skory
Wideo
od 16 lat
Z Magdaleną Urbaniak, założycielką agencji MaxTractor, spotkaliśmy się na konferencji Biznes Trendy porozmawiać o tym, czym jest doświadczenie marki i jak wpływa na decyzje zakupowe konsumentów.

- Bardzo wieloma zmysłami odbieramy marki. To nie jest tylko kwestia przeczytania komunikatu, sprawdzenia ceny czy oferty. Wszystkie nasze zmysły są w stanie odbierać markę, a im bardziej angażujemy mózg naszych odbiorców, tym większe mamy szansę na to, by przekonać ich do tego do czego chcemy ich przekonać, czyli najczęściej do zakupu - powiedziała nam Magdalena Urbaniak.

Organizatorem konferencji Biznes Trendy byli Pracodawcy Pomorza i Kujaw w partnerstwie z bydgoską Agencją Marketingową Tandem. Polska Press była partnerem medialnym tego wydarzenia.

Zapraszamy do odsłuchania naszej rozmowy.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Magdalena Urbaniak: - Im bardziej angażujemy odbiorców, tym łatwiej przekonać ich do zakupu [rozmowa wideo] - Gazeta Pomorska