- Bardzo wieloma zmysłami odbieramy marki. To nie jest tylko kwestia przeczytania komunikatu, sprawdzenia ceny czy oferty. Wszystkie nasze zmysły są w stanie odbierać markę, a im bardziej angażujemy mózg naszych odbiorców, tym większe mamy szansę na to, by przekonać ich do tego do czego chcemy ich przekonać, czyli najczęściej do zakupu - powiedziała nam Magdalena Urbaniak.
Organizatorem konferencji Biznes Trendy byli Pracodawcy Pomorza i Kujaw w partnerstwie z bydgoską Agencją Marketingową Tandem. Polska Press była partnerem medialnym tego wydarzenia.
Zapraszamy do odsłuchania naszej rozmowy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?