Jednak część klientów postanowiła wykorzystać akcję, a w sieci pojawiły się informacje o nadużyciach. Przychodzili klienci z workami wypełnionymi opakowaniami po produktach. Było to możliwe, bo regulamin przewidywał, że na zwrot mógł liczyć każdy, kto uzna, że dany produkt nie spełnił jego oczekiwań oraz posiada dokument potwierdzający zakup.
Oddają do Lidla puste opakowania! Dlaczego?
Efekt? Lidl podjął decyzję o zakończeniu promocji zwrotu produktów marek własnych Lidla. Oto oświadczenie, które przesłał naszej Strefie Biznesu:
"W nawiązaniu do nadesłanego pytania chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej "Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)". Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Oczywiście wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w jej Zasadach w odniesieniu do produktów wcześniej nabytych. W przyszłości, długofalowo będziemy rozwijać udogodnienia w zakresie zwrotów Produktów marek Lidla oraz nowych konceptów promocyjnych".
Przed marketami Lidl pojawiają się szlabany (x-news/GazetaLubuska):
