MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na shownews.pl.
Poprzednie
Przejdź na shownews.pl
Przesuń w prawo aby przejść na shownews.pl
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Zobacz również

Nowy punkt widokowy z imponującą panoramą Gdańska

Nowy punkt widokowy z imponującą panoramą Gdańska

Arka chce w Gdańsku zapewnić sobie awans. Łobodziński: Jedziemy wygrać mecz

Arka chce w Gdańsku zapewnić sobie awans. Łobodziński: Jedziemy wygrać mecz

Polecamy

Za każdym razem obierasz pieczarki? W ten sposób sam sobie szkodzisz

Za każdym razem obierasz pieczarki? W ten sposób sam sobie szkodzisz

Mroczny kryzys na Nieskończonych Ziemiach - czy ten kryzys wstrząśnie uniwersum DC?

Mroczny kryzys na Nieskończonych Ziemiach - czy ten kryzys wstrząśnie uniwersum DC?

Nie zawiniesz do Starego Portu w Bydgoszczy. I dobrze - Minął tydzień

Nie zawiniesz do Starego Portu w Bydgoszczy. I dobrze - Minął tydzień