Chcesz się dowiedzieć, jakie narzędzia marketingowe są najbardziej efektywne? Jak wykorzystać je w praktyce bez angażowania znacznego budżetu? Które z nich sprawdzą się w Twojej firmie, a w które nie ma sensu inwestować? Weź udział w marketingON, poznaj najnowsze trendy w marketingu internetowym i wykorzystaj je w praktyce!
Ostatnie bilety w promocyjnej cenie 250 zł!
zamiast 329 zł
Konferencja marketingowa marketingON - co to jest?
marketingON to pierwsza konferencja marketingowa i największe wydarzenie poświęcone marketingowi internetowemu w Bydgoszczy. To okazja dla przedstawicieli firm z sektora MŚP, osób zajmujących się marketingiem oraz wszystkich pasjonatów tego zagadnienia, na zdobycie praktycznej wiedzy i poznaniu rozwiązań, które każdy będzie mógł wdrożyć u siebie. Konferencja marketingON to praktyczne wskazówki, gotowe rozwiązania i przykłady firm, których akcje promocyjne przyniosły sukces.
Takie są fakty:
* Największa konferencja marketingowa w regionie!
* Olbrzymia dawka wiedzy PRAKTYCZNEJ dla Twojej firmy
* 9 prelegentów - 9 inspirujących wystąpień
* Debata - możliwość zadawania pytań wybranemu prelegentowi
* Specjalnie przygotowany materiał wideo z konferencji tylko dla uczestników!
* Wartościowy networking podczas bezpłatnych przerw kawowych
* Nieodpłatny parking i dogodna lokalizacja
Kto będzie gościem na marketingON?
W trakcie interesujących prelekcji zaproszeni eksperci przedstawią obecnie panujące trendy w marketingu internetowym. Naszymi gośćmi będą:
Radosław Kotarski (Polimaty)
Temat: Siła pytania "DLACZEGO?", które stoi za zakupami Twoich klientów. Praktyczne wykorzystanie na przykładzie wydawnictwa Altenberg.
Bartłomiej Rak (Socjomania)
Temat: Czy marketing automation to narzędzie tylko dla największych graczy?
Jakub Cyran (jakubcyran.pl)
Temat: Jak wygląda skuteczna sprzedaż w 2019 roku?
Monika Czaplicka (Wobuzz)
Temat: Jakie błędy w influencer marketingu popełniły duże marki, których Ty nie musisz powtórzyć?
Michał Pawlak (Oponeo)
Temat: Content is king. Jak przeprowadzić kampanię content marketingową?
Karol Dziedzic (Google Ads)
Temat: Detale, które mogą zrujnować Twoją kampanie
Mateusz Górski (Patronite)
Temat: Marketing relacji - jak wykorzystasz jego siłę w swojej firmie?
Szymon Chałupka (Filmujemy!)
Temat: Format video, a aktualne trendy - dlaczego musisz znać odpowiedni workflow?
Piotr Kowalczyk (Polska Press)
Temat: Wszystko co chcielibyście wiedzieć o reklamie online w małych i średnich firmach, ale boicie się zapytać
Bilety na marketingON
marketingON odbędzie się 4 kwietnia w Multikinie w Bydgoszczy. Konferencja potrwa od 10:00 do 15:00. W tym czasie każdy z prelegentów podzieli się z uczestnikami praktyczną wiedzą, a po wystąpieniach odbędzie się debata z udziałem wszystkich uczestników. Będzie też czas na networking i wymianę doświadczeń.
Bilety oraz szczegółowe informacje na www.marketingon.pl.
Konferencja marketingowa marketingON organizowana Polska Press Grupa.
Obserwuj nas na Facebooku, a nie ominą Cię ważne ogłoszenia w związku z konferencją:
