5 z 24
To zwyczajnie najmocniejsze 911 w historii Porsche – z...
fot. Porsche

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!

To zwyczajnie najmocniejsze 911 w historii Porsche – z osiągami na poziomie supersamochodów. - pisze o samochodzie jego producent. Samochód perfekcyjny: łączy moc, precyzję, zwinność, prędkość i wytrzymałość z niezrównanymi osiągami.

6 z 24
Przedni panel, przednie błotniki, wyloty powietrza w...
fot. Porsche

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!

Przedni panel, przednie błotniki, wyloty powietrza w nadkolach, górne obudowy lusterek zewnętrznych SportDesign, wyloty bocznych paneli z tyłu i wiele elementów wykończenia wnętrza wykonano z tworzyw wzmacnianych włóknem węglowym (CFRP).
Zamocowane na stałe tylne skrzydło z karbonowym wykończeniem i dwoma dodatkowymi wlotami również wykonano z karbonu.

7 z 24
Dzięki dużej powierzchni kontaktu z podłożem 20-calowe...
fot. Porsche

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!

Dzięki dużej powierzchni kontaktu z podłożem 20-calowe obręcze z przodu i 21-calowe z tyłu zapewniają wyśmienitą dynamikę jazdy.

Tradycyjnie przy tym poziomie osiągów nowe obręcze ze stopów lekkich, lakierowane na kolor White Gold Metallic (wysoki połysk), są mocowane centralną śrubą.

W celu zapewnienia maksymalnej skuteczności hamowania perforowane ceramiczne tarcze hamulce mają odpowiednią dużą średnicę (410 mm z przodu i 390 mm z tyłu).

8 z 24
Po raz pierwszy w seryjnym Porsche na przedniej pokrywie...
fot. Porsche

Nowe auto w garażu Kuby Wojewódzkiego: Porsche 911 GT2 RS!

Po raz pierwszy w seryjnym Porsche na przedniej pokrywie zastosowano wloty powietrza NACA, służące do chłodzenia układu hamulcowego – bez pogarszania współczynnika oporu powietrza. Ich forma została opracowana przez komitet NACA (National Advisory Committee for Aeronautics), poprzednika agencji kosmicznej NASA.
Szczególnie duże rozmiary mają boczne wloty powietrza, służące do chłodzenia powietrza doładowującego. Także boczne progi zostały poszerzone – wzrosła dzięki temu powierzchnia podwozia, a wraz z nią – wydajność.
Źródło jego brutalnej siły: sześciocylindrowy silnik biturbo typu bokser, usadowiony daleko z tyłu, z czterema zaworami na cylinder, technologią zmiennej geometrii (VTG) i dużym sprężarkami, nowo opracowanym układem powietrza doładowującego, bezpośrednim wtryskiem benzyny (DFI) oraz VarioCam Plus. Siła napędowa trafia wyłącznie do tylnych kół.

Pozostało jeszcze 15 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Pożar garażów przy Sandomierskiej w Bydgoszczy. To trzeci pożar dzisiaj

Pożar garażów przy Sandomierskiej w Bydgoszczy. To trzeci pożar dzisiaj

Otwarcie sezonu motocyklowego w Bydgoszczy. Mamy mnóstwo zdjęć z parady przez miasto

Otwarcie sezonu motocyklowego w Bydgoszczy. Mamy mnóstwo zdjęć z parady przez miasto

Historia i przemiany. 1 Maja kiedyś był zupełnie inny niż dziś. Zobaczcie te zdjęcia

Historia i przemiany. 1 Maja kiedyś był zupełnie inny niż dziś. Zobaczcie te zdjęcia

Zobacz również

Pożar garażów przy Sandomierskiej w Bydgoszczy. To trzeci pożar dzisiaj

Pożar garażów przy Sandomierskiej w Bydgoszczy. To trzeci pożar dzisiaj

Emerytury w maju - tabela netto. Zobacz ile dostaniesz po odliczeniach

Emerytury w maju - tabela netto. Zobacz ile dostaniesz po odliczeniach