Gollob znów będzie jeździł w Polonii!

Redakcja
Oskar, Tomasz i Władysław Gollobowie
Oskar, Tomasz i Władysław Gollobowie
Władysław Gollob, większościowy udziałowiec ŻKS Polonia Bydgoszcz SA poinformował przed chwilą Express Bydgoski o nowym zawodniku, który będzie jeździł na Sportowej w 2016 i 2017 roku.

Chodzi o Oskara Ajtnera-Golloba. To 20-letni (przyszły sezon będzie jego ostatnim w gronie juniorów) syn Jacka Golloba i wnuk szefa bydgoskiego żużla.

- Oskar miał wiele propozycji, ale uznaliśmy, że najlepszym miejscem dla jego dalszego rozwoju będzie Polonia. Wnuk będzie jeździł w Bydgoszczy w latach 2016-2017 - powiedział naszej gazecie Władysław Gollob.

To drugi zawodnik, który związał się z Polonią na dwa sezony. Tydzień temu to samo uczynił wychowanek klubu ze Sportowej - Marcin Jędrzejewski.

Wideo

Komentarze 15

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

j
ja

oooo tak! Klan G. jest specjalistą w szkoleniu młodzieży... za ich czasów doczekaliśmy się takich brylantów jak: Głód, Pietch, Malak, Patynek, Duda i inni podobni... chwała Wam Gollobowie za wykreowanie takich niebywałych talentów!!!!

v
vex

Czwarty junior nice plż jest słaby? Widać że ty jesteś bardzo słaby i w dodatku zakompleksiony jak pryszczaty małolat.

p
pop

Wsiądź cepie na motor i pokaż że jesteś lepszy. Pewnie po odkręceniu gazu zesrałbyś sie ze strachu popku. Haha..

i
intro

AACHCHHCHCHCHHCA!
Niech powie, ile pieniędzy wysysa do swojej kieszeni razem z tym beztalenciem!!!

F
Fan

Bydgoszcz ma tradycje sportowe na skale swiatowa, tylko przez brak edukacji malo ludzi zdaje sobie z tego sprawe. Wolicie pisac po ile jest pietruszka na straganie niz to co jest naprawde wazne dla miasta. Dzieki Tomaszowi Gollobowi Bydgoszcz otrzymala wspolczesnie najwieksza szanse w historii stajac sie jedna ze stolic swiatowego sportu motorowego. Mysle ze na jakis czas mozemy byc spokojni o zuzel w Bydgoszczy. Zamiast spektakularnych sukcesow bedziemy miec solidne szkolenie mlodziezy.

j
ja

nie chcę bronić Oskara, bo nie jest on z mojej bajki, ale wybitny ekspercie od Wożniaka Magu... skoro porównujesz Szymona do Oskara i wyciągasz jakiekolwiek wnioski odnosnie kariery juniorskiej i póżniejszych osiągnięć to weż też na przykład Jacka Golloba, jego osiągnięcia i karierę juniorską i póżniejsze seniorskie wyniki! Widzisz jakiś sens porównywania i wyciągania wniosków? A więc lepiej zamilcz i się nie błażnij swoimi wynaturzeniami...

K
Karolina

Co to za Gollob?
Jajacek jeździł dzięki Tomkowi, który rzeczywiście jest najlepszym polskim żużlowcem.
Oskar nie ma nikogo kto by mu pomógł na torze.

p
popek

Przecież Oskar nie potrafi jeździć na rowerze, a co dopiero na żużlu!
Po kiego czorta nam tu w Polonii kasę ma brać?
w III lidze rowerowej jest jego miejsce.
Władek daj se spokój i nie niszcz naszego klubu!
Najlepiej oddaj Jonsonowi!

p
peh

Zdziwisz się..

b
bcg

Brawo. Witamy Oskar w Polonii. Nie patrz na te złośliwie komentarze bo to nie piszą kibice Polonii. Twój ojciec Jacek też młodzieżowcem nie był wybitnym a za seniora wielokrotnym mistrzem Polski indywidualnie, drużynowo i w parach. Także idź w ślady ojca i wujka! Powodzenia!

a
aNtek

Na co nam takie beztalencie, żeby brać nasze pieniądze?

B
Benek

Gówno wiesz. Po takiej kontuzji jaką młody miał Toje Zmarzliki nawet na rowerach by już nie jeździły

M
Mag

uuu ostatni sezon w gronie juniorów to z pewnoscia..w jego wieku Sz.Woźniak to juz smigała az miło nie wspominajac juz o Zmarzliku czy Janowskim ..krotko mowiac ostatni sezon w Ostrowie chyba nie był za dobry wiec trudno uwierzyc w te propozycje ale u dziadka dostanie piec biegów co mecz czy bedzie cos jezdził czy nie...obawiam sie o zdolniejszych chłopaków w Polonii

K
Kibic

Miał wiele propozycji ?? Ha ha Ciekawe od kogo. Jest tak słaby że większość klubów za dopłatą by go nie chciało. Za pare lat nic nie zostanie z Poloni Golloby zniszczą ją totalnie

M
Marass

No to te dwa nazwiska już sieją postrach w 1 lidze Grudziądz może czuć się zagrożony z awansem do Ekstraklasy he he he he

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3