W kilku miejscach, m.in. na rondzie Grunwaldzkim oraz na ul. Królowej Jadwigi w oczy rzucają się billboardy o treści: „Zawisza Bydgoszcz dla dobra bydgoskiej piłki razem!”.
<!** Image 2 align=right alt="Image 127573" sub="Reklamy są widoczne na najbardziej ruchliwych ulicach miasta / Fot. Marcin Karpiński">W całym grodzie nad Brdą postawiono ich 25. Wiceprezydent Bydgoszczy Maciej Grześkowiak wierzy, że dzięki temu uda się stworzyć atmosferę wzajemnej współpracy między Zawiszą a miastem. - To również jasny sygnał dla sponsorów, że w klubie przy ul. Gdańskiej wszystko idzie w dobrym kierunku - dodaje Grześkowiak.
Skąd znalazły się na to środki, zapytaliśmy prezesa zarządu spółki WKS Zawisza, Michała Glińskiego. - Od jednego ze sponsorów. To on pokrył koszty tego przedsięwzięcia - odpowiada. - Pomysł także wyszedł ze strony darczyńcy. Miasto i spółka przychyliły się do tego i stąd reklamy, które widoczne są już w całym mieście.
Prezes Zawiszy przyznaje, że to początek kampanii informacyjnej i reklamowej klubu piłkarskiego. - Chcemy pokazać, że jesteśmy razem i wspólnie działamy dla piłki nożnej w Bydgoszczy.
Prezes Gliński wyjaśnia przy okazji, iż nabywcy karnetów VIP (w cenie 200 zł) oraz Super-VIP (2000 zł) będą mogli korzystać z parkingu za trybuną główną, przy kortach tenisowych. - Zależy nam też na tym, aby otworzyć wjazd od strony ulicy Powstańców Warszawy - dodaje.
<!** reklama>Dotychczas ogólnodostępny parking od strony ul. Gdańskiej być może będzie płatny.