
Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny
Na ogromną pochwałę zasługują fotele. Mają elegancki wygląd i oferują solidne wsparcie podczas jazdy przez zakręty i po nierównościach. Szczególnie przypadły mi do gustu diamentowe przeszycia, które wprowadzają do wnętrza odrobinę elegancji. To połączenie surowości, komfortu i estetyki sprawia, że Ford Ranger Platinum wyróżnia się na tle innych samochodów typu pickup. Reasumując, Ford Ranger w wersji wyposażenia Platinum jawi się jako pojazd niezwykle interesujący, zaskakująco ergonomiczny i komfortowy. Podczas jazdy po mieście doceniłem jego wygodę i względną ciszę. W trasie oraz w lekkim terenie, Ranger Platinum wykazał się doskonałym prowadzeniem. Pasażerowie również byli zadowoleni, chwaląc uchwyty, które okazały się przydatne w terenie. Podczas jazdy w trasie, pojazd zachowywał się cicho, a w mieście, mimo nierówności, komfort jazdy był zadowalający – z wyjątkiem większych wybojów, które prostsze zawieszenie nie było w stanie zniwelować. Gdyby nie duże gabaryty, wewnątrz Forda czułbym się jak w SUV-ie z nieco twardszym zawieszeniem. W trasie różnica była praktycznie nieodczuwalna.

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny
Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do jazdy testowej autem dostawczym i/lub użytkowym. Nie spodziewałem się żadnych konkretnych emocji, a jedynie minimum wyposażenia, przeciętne prowadzenie, równie przeciętny komfort i praktycznie brak wspomnień. Z Fordem Rangerem, jak i innymi nowoczesnymi pickupami jest zupełnie inaczej. Komfort, rewelacyjne wyposażenie, zaskakująco dobre prowadzenie i przyjemny charakter – jeśli ktoś szuka takich cech i oczekuje dodatkowo auta do pracy, w tym modelu znajdzie praktycznie wszystko!

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny
Kiedyś do testu każdego pickupa podchodziłem tak, jak do jazdy testowej autem dostawczym i/lub użytkowym. Nie spodziewałem się żadnych konkretnych emocji, a jedynie minimum wyposażenia, przeciętne prowadzenie, równie przeciętny komfort i praktycznie brak wspomnień. Z Fordem Rangerem, jak i innymi nowoczesnymi pickupami jest zupełnie inaczej. Komfort, rewelacyjne wyposażenie, zaskakująco dobre prowadzenie i przyjemny charakter – jeśli ktoś szuka takich cech i oczekuje dodatkowo auta do pracy, w tym modelu znajdzie praktycznie wszystko!

Ford Ranger 3.0 EcoBlue Turbo 240 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, wyposażenie i ceny
Na ogromną pochwałę zasługują fotele. Mają elegancki wygląd i oferują solidne wsparcie podczas jazdy przez zakręty i po nierównościach. Szczególnie przypadły mi do gustu diamentowe przeszycia, które wprowadzają do wnętrza odrobinę elegancji. To połączenie surowości, komfortu i estetyki sprawia, że Ford Ranger Platinum wyróżnia się na tle innych samochodów typu pickup. Reasumując, Ford Ranger w wersji wyposażenia Platinum jawi się jako pojazd niezwykle interesujący, zaskakująco ergonomiczny i komfortowy. Podczas jazdy po mieście doceniłem jego wygodę i względną ciszę. W trasie oraz w lekkim terenie, Ranger Platinum wykazał się doskonałym prowadzeniem. Pasażerowie również byli zadowoleni, chwaląc uchwyty, które okazały się przydatne w terenie. Podczas jazdy w trasie, pojazd zachowywał się cicho, a w mieście, mimo nierówności, komfort jazdy był zadowalający – z wyjątkiem większych wybojów, które prostsze zawieszenie nie było w stanie zniwelować. Gdyby nie duże gabaryty, wewnątrz Forda czułbym się jak w SUV-ie z nieco twardszym zawieszeniem. W trasie różnica była praktycznie nieodczuwalna.