Chodakowska gwiazdą tegorocznego EKG
Ewa Chodakowska, pionierka branży fitness w Polsce przyznała, że kluczem jej sukcesu jest autentyczność, jak zaznaczyła, nigdy nie pozwoliłaby prowadzić swoich kanałów w social mediach osobom trzecim. Początki rozwoju jej marki nie były łatwe, trenerka opowiadała, że zasypiała i budziła się z telefonem w ręce. Dziś na pracę przed ekranem poświęca maksymalnie 10 godzin dziennie - resztę czasu dzieli dla najbliższych i nowego członka rodziny - uroczego pieska.
Zobacz zdjęcia
Trenerka podkreślała, że dostaje mnóstwo propozycji współprac, ale często odmawia - wszystkie jej marki są autentyczne, a to oznacza, że Chodakowska zawsze ma wpływ na produkt, który promuje.
Prelegentami panelu Influencer marketing byli także: Sylwia Chada General Manager Tik Tok CE, Marek Myślicki PR & Strategic Partnerships Director, GetHero, Head of Influencer Marketing Workgroup, IAB Poland oraz Bartek Sibiga Founder, CEO, DDOB.com (Daily Dose Of Beauty).
Prelegenci podkreślali również, że autentyczność w influencer marketingu jest najważniejsza, choć niejednokrotnie owiana ryzykiem, w jaki sposób produkt konkretnego klienta zostanie przedstawiony. Sylwia Chada mówiła jednak, że pandemia, która w marcu 2020 r. zatrzymała nas w domach spowodowała ogromny rozwój tej części marketingu - zmiany, które zaszłyby na przełomie 12 lat, zaczęły funkcjonować w przeciągu 1,5 roku. Jak dodała najmłodsze pokolenie i nie tylko, jest bardzo wymagające wobec współczesnej reklamy, a tradycyjnym jej formą po prostu przestało ufać. Influencer marketing to niewątpliwe przyszłość promocji wszelakich marek.
