https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Efekt Taylor Swift: rekord oglądalności podczas Super Bowl

Filip Bares
PATRICK T. FALLON/AFP/East News
Obecność Taylor Swift na Super Bowl LVIII przyciągnęła rekordową widownię przed telewizory w USA. Główna w tym zasługa kobiet, które chciały zobaczyć swoją ulubioną wokalistkę.

Spis treści

Rekord oglądalności Super Bowl

Tegoroczne Super Bowl pomiędzy Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers przyciągnęło 123,4 miliona widzów w samych Stanach Zjednoczonych - jest to rekord oglądalności w historii amerykańskiej telewizji. Zeszłoroczne Super Bowl, w którym grali Chiefs i Philadelphia Eagles przyciągnąło 115,1 miliona widzów.

Duży wpływ na to miała dogrywka - dopiero druga w historii Super Bowl. Wielu widzów włączyło mecz dopiero, gdy dowiedzieli się, że dzieje się coś historycznego. Większy miała jeszcze Taylor Swift.

Efekt Taylor Swift

Sports Media Watch ma doskonały i szczegółowy przegląd tego, jak silnie Swift wpłynęła na oglądalność wielkiego wydarzenia.

Wśród głównych punktów z raportu Sports Media Watch:

  • Wśród kobiet w wieku od 18 do 24 lat oglądalność tegorocznego Super Bowl wzrosła o 24% w porównaniu z zeszłym rokiem.
  • Wśród dziewcząt w wieku od 12 do 17 lat oglądalność tegorocznego Super Bowl wzrosła o 11% w porównaniu z zeszłym rokiem.
  • Kobiety i mężczyźni w wieku od 18 do 24 lat oraz dziewczęta w wieku od 12 do 17 lat łącznie stanowią niemal dwa miliony więcej widzów dla tegorocznego Super Bowl w porównaniu z zeszłorocznym.

Atencja Pań zwrócona w kierunku NFL to również dodatkowy zarobek dla... bukmacherów. W niedzielę aż 51 procent więcej kobiet postawiło chociażby dolara na wynik meczu.

Komisarz NFL Roger Goodell powinien dziękować Swift za sprowadzenie nowej publiki.

od 7 lat
Wideo

Magazyn GOL 24 - podsumowanie kolejki Ekstraklasy

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski