
7. Poszukaj opinii na temat firmy w internecie
Zanim zaufasz agencji, sprawdź, co o niej piszą. Do opinii internautów trzeba oczywiście podchodzić z pewnym dystansem, jednak mogą one stanowić cenną pomoc przy wyborze firmy godnej zaufania. Zwracajmy uwagę zwłaszcza na komentarze pod profilem danej agencji na Facebooku.

6. Zobacz, jak pośrednik reaguje na krytykę
Jak daleko sięga profesjonalizm danej agencji? Łatwo się o tym przekonasz, sprawdzając, jak firma reaguje na krytykę w mediach społecznościowych. Jeśli w obronie swoich racji pośrednik zachowuje się nieuprzejmie, lepiej poszukać innego agenta.

5. Porównaj stawki
Mając kilka agencji na oku, zawsze warto porównać ich cenniki. Pamiętajmy jednak, że same kwoty to nie wszystko – trzeba jeszcze sprawdzić, jakie usługi za te pieniądze uzyskamy. Może się bowiem okazać, że droższa z pozoru firma oferuje dużo bardziej kompleksową pomoc przy transakcji.

4. Uważnie czytaj umowę
Zanim zdecydujemy się na współpracę z pośrednikiem, wczytajmy się w umowę. Powinna ona dokładnie określać obowiązki agenta oraz wszelkie kwestie finansowe. Pamiętajmy, że agencja nie ma prawa żądać od nas pieniędzy za samo udostępnienie ofert do przeglądu!