- Moja firma bardzo często otrzymuje międzynarodowe przesyłki kurierskie, którymi wędruje sprzęt potrzebny nam do produkcji - mówi bydgoski przedsiębiorca. Zwykle kurier przyjeżdżał w godzinach przedpołudniowych, więc mieliśmy niemal cały dzień roboczy na wykorzystanie zawartości przesyłki. Ostatnimi czasy przyjeżdża pod koniec dnia, co znacznie utrudnia nam pracę. Z punktu widzenia zlecenia jest wszystko w porządku, termin dostawy zostaje zachowany, ale my mamy jeden dzień roboczy mniej na prowadzenie działalności w oparciu o zamówiony sprzęt.
Ile zarabiają pracownicy Lidla, Biedronki, Tesco? Zarobki są...
Podobny problem zgłasza więcej osób. Co się stało z kurierami DHL? Właściwie to nic, ale...
7 na 10 chwali
- Zmiana adresu jednostki obsługującej międzynarodowe przesyłki ekspresowe nastąpiła 13 marca 2017 i nie jest zmianą tymczasową. Od tego dnia wszyscy kurierzy i pracownicy świadczą międzynarodowe usługi lotnicze w nowej siedzibie w Toruniu. Nowa jednostka DHL Express jest umiejscowiona na obrzeżach Torunia - od strony Bydgoszczy - z dogodnym dojazdem do centrum miasta i trasy S10 - informuje Monika Górka z Działu Komunikacji i PR DHL Express. - Biorąc pod uwagę fakt, że międzynarodowe przesyłki lotnicze dostarczane są do service center w Toruniu z Gdańska, takie usytuowanie jednostki z bezpośrednim niemal dostępem do autostrady znacznie skraca czas transportu, co bezpośrednio przekłada się na skrócenie terminów dostawy dla większości przesyłek. Obecna lokalizacja service center DHL Express, umożliwiła poprawę czasu dostawy dla 70 procent klientów, zaś dla pozostałych 30 procent serwis pozostaje na poziome niezmiennym - uważa Monika Górka.
Dlaczego więc skarżą się na zmiany w godzinach dostaw bydgoscy przedsiębiorcy, skoro jest tak dobrze? Co ciekawe, firma zapewnia, że docierają do niej informacje od klientów, ale wyrażają oni tylko zadowolenie z przenosin.
Zakaz handlu w niedziele. To musisz wiedzieć [ZASADY]
Problemy jednostkowe
- Mimo że od uruchomienia nowej lokalizacji minęło dopiero kilka dni, docierają do nas informacje od klientów, potwierdzające korzyści wynikające z wprowadzonej zmiany - zapewnia Monika Górka. - Przesyłki są doręczane zgodnie z deklarowanym czasem tranzytu, a w wielu sytuacjach nawet w krótszym czasie. Z uwagi na specyfikę naszej działalności, mogą występować przypadki, gdy klient otrzyma towar w późniejszym terminie niż dotychczas, jednakże są to sytuacje jednostkowe, nie wynikające z faktu zmiany lokalizacji.
Co więcej, DHL twierdzi, że zmiany dokonał na życzenie klientów właśnie.
- Nowa lokalizacja, wraz nowym obiektem service center w Toruniu, podyktowana była koniecznością sprostania oczekiwaniom i wymaganiom klientów DHL Express z województwa kujawsko-pomorskiego, korzystających z międzynarodowych usług lotniczych. Dogodne usytuowanie, jak i funkcjonalność i wydajność nowego service center wpłyną na usprawnienie rosnącej liczby międzynarodowych przesyłek ekspresowych w tym regionie i zapewnienie najwyższej jakości serwisu - uważa Monika Górka.
Najwyższe wygrane w LOTTO na Kujawach i Pomorzu. Bydgoszcz, ...
Polub "Express" na Facebooku
