– Trzymamy kciuki za naszych siatkarzy i życzymy im by powtórzyli wynik sprzed czterech lat. Byłby to ogromny sukces polskiej siatkówki, w której rozwoju od kilku lat jako Deloitte możemy partycypować – mówi Marcin Diakonowicz, Partner w Dziale Audytu, Lider Sports Business Group Deloitte.
Przeczytaj także:
- TVP kontra Nielsen, czyli ilu widzów ogląda telewizję publiczną
- 60 Sekund Biznesu: Polska musi się przeprosić z OZE, ale kar nie uniknie
- W sierpniu posiadacze oszczędności kupili obligacje skarbowe o wartości 1,04 mld zł.
Firma Deloitte wspiera Polski Związek Piłki Siatkowej w obszarze strategicznym i operacyjnym, jak również w popularyzacji siatkówki jako dyscypliny, która może mieć pozytywny wpływ nie tylko na sportową kondycję Polaków, ale również na społeczną odpowiedzialność biznesu. Nowa umowa pomiędzy Deloitte a PZPS zakłada współpracę w dwóch obszarach: usług konsultingowych oraz finansowych.
- Polskie kluby walczą z Nord Stream 2. Zostaną wykluczone?
- Program 500 plus dla emerytów: 18.09.2018. PiS ciągle nie podaje szczegółów
Na mocy umowy Deloitte uzyskał tytuł „Partnera merytorycznego” wszystkich imprez organizowanych przez PZPS oraz „Doradcy merytorycznego PZPS”.
– Polska siatkówka jest jedną z tych dyscyplin sportowych, które cieszą się niezmiennym zainteresowaniem i wsparciem kibiców. Chcemy jeszcze w większym stopniu zaangażować sympatyków tego sportu w działania prowadzone przez PZPS. Dotyczy to również popularyzacji siatkówki wśród dzieci i młodzieży. Między innymi na tym obszarze będzie koncentrować się nasza współpraca z Deloitte w ciągu najbliższych dwóch lat – mówi Tomasz Karasiński, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
Obejrzyj wideo:
60 Sekund Biznesu: Polska musi się przeprosić z OZE, ale kar nie uniknie
