
Gdyby strefą lasów ochronnych objąć m.in. rejony Bydgoskiego parku Przemysłowo-Technologicznego oznaczałoby to wyższe koszty zbudowania tam czegokolwiek innego. Tak samo jest w przypadku okolic przyszłej trasy S10 czy portu kontenerowego w Emilianowie.

Gdyby strefą lasów ochronnych objąć m.in. rejony Bydgoskiego parku Przemysłowo-Technologicznego oznaczałoby to wyższe koszty zbudowania tam czegokolwiek innego. Tak samo jest w przypadku okolic przyszłej trasy S10 czy portu kontenerowego w Emilianowie.

Gdyby strefą lasów ochronnych objąć m.in. rejony Bydgoskiego parku Przemysłowo-Technologicznego oznaczałoby to wyższe koszty zbudowania tam czegokolwiek innego. Tak samo jest w przypadku okolic przyszłej trasy S10 czy portu kontenerowego w Emilianowie.

Gdyby strefą lasów ochronnych objąć m.in. rejony Bydgoskiego parku Przemysłowo-Technologicznego oznaczałoby to wyższe koszty zbudowania tam czegokolwiek innego. Tak samo jest w przypadku okolic przyszłej trasy S10 czy portu kontenerowego w Emilianowie.