reklama

Biedronka 20 lat temu i teraz. Dwa różne światy. Rządziły niskie ceny, teraz chce być ekskluzywna

Agnieszka Domka-Rybka
Agnieszka Domka-Rybka
Zaktualizowano 
Michal Gaciarz / Polska Press
Mamy coraz grubsze portfele i od sieci handlowych oczekujemy coraz więcej. W odpowiedzi na te zmiany Biedronka modernizuje sklepy, dostosowuje ofertę wprowadzając produkty premium i wchodzi w prestiżowe lokalizacje. Jednak dyskontem być nie przestanie - czytamy na www.dlahandlu.pl i w Puls Biznesu.

Czytamy tam dalej, że Biedronka już od lat podciąga się coraz wyżej na rynku. W ciągu dwóch ostatnich lat zmodernizowała sklepy, według bardziej nowoczesnego konceptu 2.0, wprowadza produkty z górnej półki (marka własna goBIO i go VEGE, produkty z certyfikatem Ecolabel), a pół roku temu poinformowała, że uruchomi sklepy w mniejszym formacie (400-500 mkw.).

Polecamy także: Lidl ogłosił, że będzie luksusowy. Długo nie czekaliśmy na reakcję Biedronki. Ma produkty ze złotym logo [komentarz]

Czy segment premium zaczyna być w zasięgu Biedronki?

Jak mówi cytowany przez dlahandlu.pl, Piotr Bogusz, analityk DM mBanku, Biedronka już od kilku lat nie jest typowym dyskontem. Jest to koncept pomiędzy dyskontem a supermarketem – oferuje więcej produktów, w tym większy udział produktów premium, ale marki własne mają wciąż dużo miejsca na półce.

Koniec z opinią o tanich dyskontach w Lidlu i Biedronce. Teraz to będą luksusowe sklepy

- Jeśli by porównać Biedronkę sprzed 20 lat i obecną, to okazałoby się, że to dwa zupełnie różne sklepy. Tamta Biedronka to był typowy dyskont. Obecnie, sieć nie rezygnuje z percepcji niższej ceny, ale też wprowadza szerszą ofertę oraz mocno inwestuje w tzw. „consumer experience” – dodaje tam Piotr Bogusz.

Rząd robi poduszkę na ewentualne spowolnienie gospodarcze

Wideo

Materiał oryginalny: Biedronka 20 lat temu i teraz. Dwa różne światy. Rządziły niskie ceny, teraz chce być ekskluzywna - Gazeta Pomorska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 5

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
20 listopada, 9:34, Gość:

"Coraz grubsze portfele". Że kto ma? Ja jakoś qwa nie mam! Za to pisiorstwo coraz bardziej drenuje go z pieniędzy coraz to nowymi metodami i podwyżkami!

Biedronka ekskluzywna a to ciekawe jeden wielki brud syf kiła i mogiła a do tego stare zepsute mięso sprzedają wmawiając że to wina klienta bo przerwany ciąg chłodniczy ogólnie najgorsze sklepy jedno wielkie gówno

G
Gość
21 listopada, 14:25, no more pis:

"Mamy coraz grubsze portfele..." bo wszystko coraz droższe. Widać, że autor u mamusi na garnuszku.

Nie ma pojęcia o cenach i zakupach...🤔

n
no more pis

"Mamy coraz grubsze portfele..." bo wszystko coraz droższe. Widać, że autor u mamusi na garnuszku.

G
Gość

Niby wszystko jest ale z kupnem coraz gorzej mam 1000zl renty ni żyć nie umierać

G
Gość

"Coraz grubsze portfele". Że kto ma? Ja jakoś qwa nie mam! Za to pisiorstwo coraz bardziej drenuje go z pieniędzy coraz to nowymi metodami i podwyżkami!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3