Jak informował portal spidersweb.pl, T-Mobile Polska borykało się z dużymi problemami technicznymi, które skutkowały brakiem możliwości realizowania połączeń głosowych i wysyłania wiadomości tekstowych na terenie całego kraju.
Blisko 40 proc. użytkowników sieci miało problem z nawiązaniem połączeń głosowych. Reszta nie mogła wysyłać SMS-ów, korzystać z internetu mobilnego lub GPS-a. Część klientów T-Mobile zgłaszało awarię całego systemu sieci.
Przed godz. 17 T-Mobile poinformowało swoich klientów, że doszło do"krótkotrwałej awarii jednego ze światłowodów". Sieć zapewnia też, że obecnie klienci nie powinni już mieć żadnych problemów: "Zidentyfikowaliśmy utrudnienia w zestawianiu połączeń telefonicznych w kilku lokalizacjach na terenie kraju. Sytuacja została opanowana i pełna sprawność sieci została przywrócona. Za utrudnienia przepraszamy" - pisze T-Mobile.