Pieniądze znikały z kont klientów mBanku
Do tej awarii doszło 15 lutego w godzinach popołudniowych. Klienci banku zauważyli, że z ich kont zniknęły pieniądze. Błąd systemu spowodował, że płatności realizowane 13 i 14 lutego zostały zaksięgowane podwójnie.
Awaria mBanku. Internauci wpadli w panikę
Na profilu mBanku na Facebooku pojawiło się mnóstwo pytań i komentarzy. Wielu klientów próbowało dodzwonić się na infolinię lub pisać na czacie banku. Bezskutecznie. Dopiero późnym wieczorem mBank opublikował komunikat.
Wszystko o abonamencie RTV w 2021 r.
mBank zareagował po kilku godzinach
– Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe – napisano w poście na profilu mBanku na Facebooku umieszczonym późnym wieczorem w poniedziałek, 15.02. w mediach społecznościowych.
mBank poinformował, że w nocy z poniedziałku na wtorek (15 na 16 lutego br.) klientom zwrócono pobrane niesłusznie pieniądze.
Awaria była, ale przyczyny jej są nienznane
mBank nie wyjaśnił, co może być powodem problemu oraz którzy klienci zostali przez niego dotknięci - a więc czy wszyscy, którzy korzystali z rachunku i podpiętej do niego karty w poniedziałek, a może nawet we wcześniejszych dniach.
mBank potwierdził awarię w stanowisku przesłanym do portalu money.pl.
Dziś (we wtorek) w godzinach porannych na profilu mBanku na Facebooku pojawił się taki komunikat:
Zobacz, ile zarabia się w Unii i jak na tym tle wypada Polska:
Tyle zarabia się w Unii. Ile zarabiają Europejczycy i jak wy...
