Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas jesiennej edycji akademii, podobnie jak w tegorocznej edycji wiosennej, odbędą się w 8 lokalizacjach w największych miastach w Polsce. Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie.
W Bydgoszczy warsztaty dla przedsiębiorców z sektora MSP odbędą się 7 listopada 2024 roku w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym przy ul. Gdańska 187. Szkolenie poprowadzą doświadczeni eksperci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz zapewnią darmowe doradztwo i konsultacje.
- Już za moment ponownie spotkamy się z uczestnikami i uczestniczkami Akademii. To dla nas zawsze przyjemność oraz ogromna dawka inspiracji i satysfakcji, ponieważ rzeczywiście pomagamy małym i średnim firmom przejść przez zawiłości związane z marketingiem online w bezpieczny i przystępny sposób. Śledzimy najnowsze trendy rynkowe i z niecierpliwością czekamy, aby móc przekazać Wam najświeższe i najistotniejsze informacje. Razem tworzymy społeczność przedsiębiorców, którzy są gotowi na wyzwania i chcą rozwijać swoje firmy na najwyższym poziomie – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z Grupy WeNet, którzy edukują wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. WeNet to od lat Partner Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner i dlatego trenerzy korzystają także z rekomendowanych rozwiązań i zdobyczy technologii, aktualnie oferowanych przez globalnych dostawców. Tą wiedzą dzielą się z uczestnikami Akademii e-Marketingu, podpowiadając najlepsze rozwiązania. Podczas szkoleń pracują na konkretnych przykładach istniejących firm, aby w ten sposób jak najbardziej przybliżyć możliwości i istniejące narzędzia. Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami, rozwiną swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w mediach społecznościowych. Poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży z wykorzystaniem narzędzi, takich jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań oraz poznają zagadnienia związane ze zmianami w przepisach prawa.
- Nasza Akademia jest prowadzona przez doświadczonych praktyków, którzy na co dzień pracują z firmami z różnych branż i doskonale znają realia rynku. Dzięki temu możemy zapewnić naszym uczestnikom wyjątkowo praktyczną i aktualną wiedzę, która opiera się na doświadczeniach i sukcesach innych biznesów - dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
Dodatkowo warsztaty będą również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.
- Cieszę się, że mam przyjemność ponownie spotkać przedsiębiorców, którzy są świadomi tego, jaką potęgą jest Internet i obecność w nim. Akademia to nie jednie prelekcje po naszej stronie, ale także możliwość porozmawiania z uczestnikami. Wtedy to oni chętnie zadają nam pytania, proszą o doradztwo i nierzadko wspólnie opracowujemy plan rozwoju ich biznesów – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są stałym rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu eksperci WeNet przygotowują dodatkowo cyklicznie spotkania online (webinary). Krótkie i treściwe szkolenia są prowadzone na żywo i poszerzają tematykę marketingu lokalnego, SEO i e-commerce. Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.
Patronami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence.