
EBD (Electronic Brakeforce Distribution)
Rozdział siły hamowania
Jak działa?
Ten system koryguje rozdział siły hamowania, optymalizując ją dla poszczególnych kół tak, by auto utrzymywało tor jazdy.

ESP (Electronic Stability Program)
Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy
Jak działa?
Ten system dba o stabilizację toru jazdy, zwłaszcza w czasie pokonywania łuków. Jeśli w trakcie tego manewru czujniki wykryją poślizgi auta, system zadba o utrzymanie toru jazdy poprzez przyhamowanie jednego lub więcej kół. ESP może także sterować silnikiem, np. ujmując gazu.

LDW (Lane Departure Warning)
System ostrzegający przed zjechaniem z pasa drogi
Jak działa?
W przedniej części auta są umieszczone kamery, które czuwają nad kierunkiem jazdy względem linii oddzielających pasy ruchu, które są namalowane na drodze. Jeśli samochód najedzie na nie, a kierunkowskaz nie zostanie włączony, kierowca zostanie o tym ostrzeżony dźwiękowo lub świetlnie, a nawet wibracją fotela.

TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
System kontroli ciśnienia w oponach
Jak działa?
Ciśnienie w oponach należy regularnie monitorować, a by było to łatwiejsze, przyda się TPMS, który ostrzeże kierowcę, gdy jest ono zbyt niskie. Ostrzeżenie otrzymamy na desce rozdzielczej, a zostanie ono wyświetlone na podstawie danych z czujników zamontowanych wewnątrz opon.