
W połowie marca Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowę z konsorcjum firm PBDiM Kobylarnia (lider) i Mirbud (partner) na dokończenie prac budowlanych na odcinku nr 5 drogi ekspresowej S5 między węzłem w Białych Błotach a Szubinem.
Mówiło się, że w miarę szybko nastąpi wznowienie prac na odcinku opuszczonym latem ubiegłego roku przez wykonawcę z Włoch.
Sprawdziliśmy, czy tak się stało w istocie. Czy na plac budowy wrócił ciężki sprzęt i ekipy budowlane. Okazało się jednak, że pomimo sprzyjającej pogody roboty na tym odcinku budowy S-5 nie zostały jeszcze przez nowych wykonawców wznowione. Nie widać nawet przygotowań do kontynuacji prac rozpoczętych przez firmą Impresa Pizzarotti.

W połowie marca Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowę z konsorcjum firm PBDiM Kobylarnia (lider) i Mirbud (partner) na dokończenie prac budowlanych na odcinku nr 5 drogi ekspresowej S5 między węzłem w Białych Błotach a Szubinem.
Mówiło się, że w miarę szybko nastąpi wznowienie prac na odcinku opuszczonym latem ubiegłego roku przez wykonawcę z Włoch.
Sprawdziliśmy, czy tak się stało w istocie. Czy na plac budowy wrócił ciężki sprzęt i ekipy budowlane. Okazało się jednak, że pomimo sprzyjającej pogody roboty na tym odcinku budowy S-5 nie zostały jeszcze przez nowych wykonawców wznowione. Nie widać nawet przygotowań do kontynuacji prac rozpoczętych przez firmą Impresa Pizzarotti.

W połowie marca Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowę z konsorcjum firm PBDiM Kobylarnia (lider) i Mirbud (partner) na dokończenie prac budowlanych na odcinku nr 5 drogi ekspresowej S5 między węzłem w Białych Błotach a Szubinem.
Mówiło się, że w miarę szybko nastąpi wznowienie prac na odcinku opuszczonym latem ubiegłego roku przez wykonawcę z Włoch.
Sprawdziliśmy, czy tak się stało w istocie. Czy na plac budowy wrócił ciężki sprzęt i ekipy budowlane. Okazało się jednak, że pomimo sprzyjającej pogody roboty na tym odcinku budowy S-5 nie zostały jeszcze przez nowych wykonawców wznowione. Nie widać nawet przygotowań do kontynuacji prac rozpoczętych przez firmą Impresa Pizzarotti.

W połowie marca Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała umowę z konsorcjum firm PBDiM Kobylarnia (lider) i Mirbud (partner) na dokończenie prac budowlanych na odcinku nr 5 drogi ekspresowej S5 między węzłem w Białych Błotach a Szubinem.
Mówiło się, że w miarę szybko nastąpi wznowienie prac na odcinku opuszczonym latem ubiegłego roku przez wykonawcę z Włoch.
Sprawdziliśmy, czy tak się stało w istocie. Czy na plac budowy wrócił ciężki sprzęt i ekipy budowlane. Okazało się jednak, że pomimo sprzyjającej pogody roboty na tym odcinku budowy S-5 nie zostały jeszcze przez nowych wykonawców wznowione. Nie widać nawet przygotowań do kontynuacji prac rozpoczętych przez firmą Impresa Pizzarotti.