Internauci nie kryją oburzenia. Wygląd koszul szeroko komentowany jest w mediach społecznościowych. Poniższy "wrzut" pochodzi z Twittera. Zamieścił go gdański działacz PiS-u, Hubert Grzegorczyk.
Lidl odniósł się do sprawy i opublikował swoje wyjaśnienie:
„_Motyw biało-niebieskich pasków do mody kobiecej wprowadziła Coco Chanel na początku XX w. Koszula w paski jest klasykiem mody biznesowej oferowanym przez wiele sklepów odzieżowych na rynku. Błękitno-białe paski to stały motyw, który powraca w bardzo wielu kolekcjach i promowany był i jest przez większości domów mody. Co więcej, motyw ten jest lubiany przez klientki_” – podkreśliła Aleksandra Robaszkiewicz, menedżer ds. komunikacji Lidl Polska w oświadczeniu przesłanym do redakcji wPolityce.
Zobacz również:
Dni wolne 2019 - kiedy wziąć wolne, żeby było ich jak najwięcej?