
Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście wersji hybrydowej doszedłem do dziwnego wniosku. Jeśli miałbym oceniać tylko auto jako takie, Multivan – pomimo kilku wpadek ergonomicznych we wnętrzu – jest fantastycznym środkiem transportu dla całej rodziny. Uniwersalny, wygodny, estetyczny, dobrze wykonany i rozplanowany. Ale jeśli dołożymy do kompletu napęd hybrydowy 1.4 TSI eHybrid, wszystko się komplikuje, a nieliczne zalety napędu docenią tylko odbiorcy o specyficznych wymaganiach. Do tego wyraźnie wyższa cena w porównaniu z wersją benzynową i wysokoprężną, co tworzy dość skomplikowaną sytuację. Multivan? Jak najbardziej! Ale z hybrydą PHEV? Wtedy ID.Buzz wydaje się zaskakująco ciekawą, choć ekstrawagancką alternatywą.

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście wersji hybrydowej doszedłem do dziwnego wniosku. Jeśli miałbym oceniać tylko auto jako takie, Multivan – pomimo kilku wpadek ergonomicznych we wnętrzu – jest fantastycznym środkiem transportu dla całej rodziny. Uniwersalny, wygodny, estetyczny, dobrze wykonany i rozplanowany. Ale jeśli dołożymy do kompletu napęd hybrydowy 1.4 TSI eHybrid, wszystko się komplikuje, a nieliczne zalety napędu docenią tylko odbiorcy o specyficznych wymaganiach. Do tego wyraźnie wyższa cena w porównaniu z wersją benzynową i wysokoprężną, co tworzy dość skomplikowaną sytuację. Multivan? Jak najbardziej! Ale z hybrydą PHEV? Wtedy ID.Buzz wydaje się zaskakująco ciekawą, choć ekstrawagancką alternatywą.

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście wersji hybrydowej doszedłem do dziwnego wniosku. Jeśli miałbym oceniać tylko auto jako takie, Multivan – pomimo kilku wpadek ergonomicznych we wnętrzu – jest fantastycznym środkiem transportu dla całej rodziny. Uniwersalny, wygodny, estetyczny, dobrze wykonany i rozplanowany. Ale jeśli dołożymy do kompletu napęd hybrydowy 1.4 TSI eHybrid, wszystko się komplikuje, a nieliczne zalety napędu docenią tylko odbiorcy o specyficznych wymaganiach. Do tego wyraźnie wyższa cena w porównaniu z wersją benzynową i wysokoprężną, co tworzy dość skomplikowaną sytuację. Multivan? Jak najbardziej! Ale z hybrydą PHEV? Wtedy ID.Buzz wydaje się zaskakująco ciekawą, choć ekstrawagancką alternatywą.

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie
Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście wersji hybrydowej doszedłem do dziwnego wniosku. Jeśli miałbym oceniać tylko auto jako takie, Multivan – pomimo kilku wpadek ergonomicznych we wnętrzu – jest fantastycznym środkiem transportu dla całej rodziny. Uniwersalny, wygodny, estetyczny, dobrze wykonany i rozplanowany. Ale jeśli dołożymy do kompletu napęd hybrydowy 1.4 TSI eHybrid, wszystko się komplikuje, a nieliczne zalety napędu docenią tylko odbiorcy o specyficznych wymaganiach. Do tego wyraźnie wyższa cena w porównaniu z wersją benzynową i wysokoprężną, co tworzy dość skomplikowaną sytuację. Multivan? Jak najbardziej! Ale z hybrydą PHEV? Wtedy ID.Buzz wydaje się zaskakująco ciekawą, choć ekstrawagancką alternatywą.