
Volkswagen Golf eHybrid
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

Volkswagen Golf eHybrid
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

Volkswagen Golf eHybrid
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.

Volkswagen Golf eHybrid
Nie oszukujmy się. Opłacalność zakupu Volkswagena Golfa eHybrid istnieje przede wszystkim wtedy, gdy mamy możliwość doładowywania baterii w optymalnych warunkach cenowych np. w domu w taryfie nocnej, w pracy itp. Wtedy oszczędności związane z możliwością pokonywania do 40-50 kilometrów dziennie tylko na energii elektrycznej mogą być wymierne w dłuższej perspektywie. Ale jeśli ktoś mieszka w bloku i/lub bez możliwości doładowywania, porównywalna wersja z silnikiem 1.5 eTSI EVO będzie równie oszczędna, a do tego zdecydowanie tańsza – wersja Style (taka sama, jak testowana) kosztuje 129 690 złotych.