
Można powiedzieć, że crossovery zdominowały rynek i w wielu segmentach stały się alternatywą dla tradycyjnych wersji nadwozia. Tradycyjny hatchback z segmentu C? Niekoniecznie! Klienci coraz częściej sięgają po ich podniesione warianty, a producenci starają się takowe oferować. Przykładem jest Volvo XC40, które stanowi ciekawą alternatywę dla innych kompaktowych crossoverów z segmentu premium. Auto jest na rynku od kilku lat, a więc warto rozważyć zakup z drugiej ręki. Sprawdźmy, na co zwracać uwagę.

Można powiedzieć, że crossovery zdominowały rynek i w wielu segmentach stały się alternatywą dla tradycyjnych wersji nadwozia. Tradycyjny hatchback z segmentu C? Niekoniecznie! Klienci coraz częściej sięgają po ich podniesione warianty, a producenci starają się takowe oferować. Przykładem jest Volvo XC40, które stanowi ciekawą alternatywę dla innych kompaktowych crossoverów z segmentu premium. Auto jest na rynku od kilku lat, a więc warto rozważyć zakup z drugiej ręki. Sprawdźmy, na co zwracać uwagę.

Można powiedzieć, że crossovery zdominowały rynek i w wielu segmentach stały się alternatywą dla tradycyjnych wersji nadwozia. Tradycyjny hatchback z segmentu C? Niekoniecznie! Klienci coraz częściej sięgają po ich podniesione warianty, a producenci starają się takowe oferować. Przykładem jest Volvo XC40, które stanowi ciekawą alternatywę dla innych kompaktowych crossoverów z segmentu premium. Auto jest na rynku od kilku lat, a więc warto rozważyć zakup z drugiej ręki. Sprawdźmy, na co zwracać uwagę.

Można powiedzieć, że crossovery zdominowały rynek i w wielu segmentach stały się alternatywą dla tradycyjnych wersji nadwozia. Tradycyjny hatchback z segmentu C? Niekoniecznie! Klienci coraz częściej sięgają po ich podniesione warianty, a producenci starają się takowe oferować. Przykładem jest Volvo XC40, które stanowi ciekawą alternatywę dla innych kompaktowych crossoverów z segmentu premium. Auto jest na rynku od kilku lat, a więc warto rozważyć zakup z drugiej ręki. Sprawdźmy, na co zwracać uwagę.