Te psy i koty to prawdziwi influencerzy. Zwerzęta, które zarabiają mnóstwo pieniędzy na Instagramie
Zdecydowaną większość wśród zwierzęcych influencerów stanowią psy i koty. Popularność na Instagramie zdobyli również przedstawiciele innych gatunków, w tym:
- wiewiórka,
- lis,
- jeż pigmejski,
- szop pracz.
Ich sukces to oczywiście zasługa właściciela, który miał marketingowy zmysł, dobrze zidentyfikował trendy w mediach społecznościowych i potrafił swoją wiedzę przekuć w praktykę.
Chcę, żeby mój pies lub kot odniósł sukces na Instagramie! Co mogę zrobić?
Kluczem jest oczywiście dobrze prowadzone konto na Instagramie. Zadbać trzeba o odpowiednią estetykę, atrakcyjne scenerie i profesjonalne zdjęcia. Z obserwacji wynika, że użytkownicy kochają zwierzaki przyodziane w miniaturowe ciuszki. Wraz z przypływem osób obserwujących, pojawiają się także marki, które proponują współpracę. Czasem wystarczy napisać, że jakiś produkt jest wyjątkowo udany, a niekiedy wystarczy zdjęcie, na którym pojawi się dany towar.
Chętnie wykorzystywanym formatem są także krótkie filmiki, które lepiej niż zdjęcia rejestrują momenty z życia zwierzaków i ich właścicieli: mogą to być zachowania zabawne lub wzruszające. Wideo zgarnia w mediach społecznościowych najwięcej polubień, reakcji i udostępnień. Chyba każdy z nas przynajmniej raz w swoim życiu zachwycał się krótkim filmikiem, którego bohaterem było jakieś zwierzątko.
W naszej galerii znajdziecie przykłady poszczególnych pupili, których sława sięga tysięcy, a nawet milionów. Wszystkich ich cechuje jedno - potencjał konta w mediach społecznościowych został przekuty na współprace z markami, organizowanie akcji i ruchów, a także działalność biznesową. Skoro na część pewnego psiaka tworzy się sklep internetowy, a w nim umieszcza całe linie produktów z jego wizerunkiem, to coś musi być na rzeczy.
