
NFZ będzie dzwonić do pacjentów. O co spyta? Kto może spodziewać się telefonu? Sprawdź!
NFZ zadzwoni do pacjentów szpitali w całej Polsce.
Od 26 października 2021 roku do pacjentów, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, będą dzwonić w imieniu Narodowego Funduszu Zdrowia ankieterzy. Poproszą pacjentów o odpowiedź na dziewięć pytań.
Pytania będą dotyczyć dziewięciu obszarów związanych z pobytem w szpitalu.
Celem działań NFZ jest poprawa jakości i dostępności świadczeń.
Jakie pytania zada ankieter w ramach badania prowadzonego przez NFZ? O co może zostać zapytany pacjent, który przebywał w szpitalu? Zobacz listę dziewięciu pytań na kolejnych slajdach >>>>>

NFZ będzie dzwonić do pacjentów. O co spyta? Kto może spodziewać się telefonu? Sprawdź!
1. Czy zespół medyczny był zaangażowany w uśmierzanie bólu?

NFZ będzie dzwonić do pacjentów. O co spyta? Kto może spodziewać się telefonu? Sprawdź!
2. Jaka była jakość wyżywienia?

NFZ będzie dzwonić do pacjentów. O co spyta? Kto może spodziewać się telefonu? Sprawdź!
3. Czy komunikacja była zrozumiała?