
Posiadanie samochodu, nawet takiego jak Syrena podnosiło prestiż obywatela w PRL-u

Fiat 125p, czyli Duży Fiat, produkowany był w FSO w Warszawie, na włoskiej licencji, od 1963 roku. W latach 80. i 90. ub. wieku, gdy licencja wygasła wychodził pod nazwą FSO 1500. Wytwarzano go przede wszystkim w wersji sedan i kombi. Fiaty 125p wykorzystywała milicja, pogotowie ratunkowe, były taksówkami i prywatnymi samochodami. Stworzono tez specjalne rajdowe wersje - Akropol i Monte Carlo

Fiat 125p, czyli Duży Fiat, produkowany był w FSO w Warszawie, na włoskiej licencji, od 1963 roku. W latach 80. i 90. ub. wieku, gdy licencja wygasła wychodził pod nazwą FSO 1500. Wytwarzano go przede wszystkim w wersji sedan i kombi. Fiaty 125p wykorzystywała milicja, pogotowie ratunkowe, były taksówkami i prywatnymi samochodami. Stworzono też rajdowe wersje - Akropol i Monte Carlo

Fiat 126p, popularny "Maluch". Produkowany w Bielsku-Białej i Tychach, na licencji włoskiej w latach 1973-2000. W Polsce wyprodukowano ponad 3 miliony egzemplarzy tego auta.