https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Tak powstaje przedłużenie Trasy Uniwersyteckiej [zdjęcia]

red
Powstaje blisko 500-metrowa ulica łącząca Wojska Polskiego z al. Jana Pawła II i ul. Glinki. Na odcinku od Wojska Polskiego do ul. Ujejskiego zaprojektowano dwie jezdnie z pasem dzielącym o szerokości 6,0 m. Obie jezdnie będą posiadać, po swoich zewnętrznych stronach, ścieżki rowerowe i chodniki. Pomiędzy ul. Ujejskiego a ul. Cmentarną – zaplanowano budowę wiaduktu drogowego nad obiema jezdniami al. Jana Pawła II (zlikwidowane zostanie jednopoziomowe skrzyżowanie Jana Pawła II i ul. Glinki). Ostatni odcinek, od ul. Cmentarnej do ul. Magnuszewskiej, jest projektowany w formie jezdni o szerokości 7,0 m, biegnącej po śladzie ul. Glinki. Granicą projektu jest skrzyżowanie ul. Magnuszewskiej i Glinki, które także zyska formę czterowlotowego ronda. Przy okazji ul. Gniewkowska i ul. Rozłogi zyskają z nim połączenie. Wideo z budowy II etapu Trasy Uniwersyteckiej
Powstaje blisko 500-metrowa ulica łącząca Wojska Polskiego z al. Jana Pawła II i ul. Glinki. Na odcinku od Wojska Polskiego do ul. Ujejskiego zaprojektowano dwie jezdnie z pasem dzielącym o szerokości 6,0 m. Obie jezdnie będą posiadać, po swoich zewnętrznych stronach, ścieżki rowerowe i chodniki. Pomiędzy ul. Ujejskiego a ul. Cmentarną – zaplanowano budowę wiaduktu drogowego nad obiema jezdniami al. Jana Pawła II (zlikwidowane zostanie jednopoziomowe skrzyżowanie Jana Pawła II i ul. Glinki). Ostatni odcinek, od ul. Cmentarnej do ul. Magnuszewskiej, jest projektowany w formie jezdni o szerokości 7,0 m, biegnącej po śladzie ul. Glinki. Granicą projektu jest skrzyżowanie ul. Magnuszewskiej i Glinki, które także zyska formę czterowlotowego ronda. Przy okazji ul. Gniewkowska i ul. Rozłogi zyskają z nim połączenie. Wideo z budowy II etapu Trasy Uniwersyteckiej Dariusz Bloch
Nasz fotoreporter sprawdził, jak postępują prace na budowie II etapu Trasy Uniwersyteckiej. Powstaje blisko 500-metrowa ulica łącząca Wojska Polskiego z al. Jana Pawła II i ul. Glinki. Na odcinku od Wojska Polskiego do ul. Ujejskiego zaprojektowano dwie jezdnie z pasem dzielącym o szerokości 6,0 m. Obie jezdnie będą posiadać, po swoich zewnętrznych stronach, ścieżki rowerowe i chodniki.
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski