Sponsor Barcelony chce promować Shakirę, jak Drake'a
Na prośbę sponsora katalońskiego klubu – serwisu muzycznego Spotify, Barcelona niedawno zadedykowała koszulki na El Clasico słynnemu raperowi Drake'owi, umieszczając reklamę firmowego logo muzyka. Teraz Spotify rozważa ten podobną kampanię promocyjną na stroju „Blaugrany” z emblematem Shakiry.
Jednocześnie hiszpańskie media są przekonane, że kolumbijska piosenkarka może skutecznie powrócić do współpracy z „Dumą Katalonii”, niejako odgrywając się na swoim byłym partnerze.
Pique przytulał nową partnerkę przed kamerą
Pique, który niedawno zaskoczył kibiców wiadomością o odejściu na emeryturę, rozegrał swój ostatni mecz na Camp Nou w minioną sobotę, 5 listopada, z Almerią w 13. kolejce LaLiga. Spotkanie zakończyło się wynikiem 2:0. Był to 616. występ Pique wbarwach Barcelony i jego ostatni na Camp Nou.
Po meczu Gerard w świetnym humorze podszedł do trybuny, gdzie ucałował swoją nową dziewczynę – 23-letnią studentkę Clarę Chia Marti. Ponadto, Pique wypowiedział się dla jednego z kanałów telewizyjnych, przytulając partnerkę przed kamerą.
Według plotkarskiej prasy, to Clara spowodowała ostateczne zerwanie piłkarza z Shakirą. Pique stracił głowę po spotkaniu z dziewczyną podczas jednego z wydarzeń medialnych. Piłkarz miał poznać Clarę w barze, w którym Marti pracowała jako kelnerka.
Clara z baru poleciała z Pique w Kosmos
Po zawarciu bliższej znajomości, obrońca Barcelony zaproponował jej pracę w swojej firmie medialno-inwestycyjnej „Kosmos”, gdzie miał nawiązać romans, który doprowadził do rozpadu związku z piosenkarką.

Latem tego roku Shakira ogłosiła, że opuszcza Pique, z którym związana była od 11 lat. Niedawna para nadal próbuje z pomocą prawdników wynegocjować opiekę nad synami Milanem i Saszą. Piosenkarka chce ich zabrać do USA, a Gerard woli, aby pozostali z nim w Hiszpanii.
