Czytelniczka „Expressu Bydgoskiego” nie jest zadowolona z pracy przychodni „Leśna”.
- Próbowałam umówić się do ginekologa. Próbowałam, gdyż okazało się, że przychodnia nie zabezpieczyła obsady ginekologa. Jest to dziwne, gdyż wcześniej nie pojawił się żaden komunikat dotyczący braku tych świadczeń a na stronie internetowej - twierdzi bydgoszczanka. - Ale, kilka dni temu na stronie przychodni widniał komunikat, że jest awaria telefonu stacjonarnego i że należy dzwonić na komórkę. Zatem wybrałam numer komórkowy i próbowałam dodzwonić się do przychodni. Musiałam wykonać kilkanaście telefonów! W różnych porach dnia, żeby w końcu ktoś odebrał.
Czytelniczka dodzwoniła się. W rejestracji poinformowano ją o tym, że lekarza nie ma. Kilka dni później dowiedziała się, że ginekologa już nie będzie.
- Znalazłam się w trudnej sytuacji, nagle musiałam znaleźć nowego lekarza, którego zupełnie nie znam, a czas mijał – dodała czytelniczka. - Potrzebowałam tabletek, które wystawia tylko ginekolog. Najgorsze jest to, że cierpią pacjentki, które były leczone farmakologicznie, pacjentki w ciąży oraz te, które starają się mieć dzieci.
Poprosiliśmy o wyjaśnienia zarząd NZOZ „Leśna”.
- Wszystkie numery telefonów do naszej przychodni, zarówno w zakresie rejestracji ogólnej jak również rejestracji do poszczególnych poradni są sprawne. Nie ma w chwili obecnej żadnej awarii (została usunięta) czy innego rodzaju przeszkód technicznych, które w jakikolwiek sposób uniemożliwiałyby kontakt z przychodnią – zapewniają przedstawiciele „Leśnej”. - Pamiętać jednak należy, iż wielu pacjentów rejestruje się telefonicznie a jeszcze większa ich liczba osobiście, co sprawia, że nie zawsze osoby obsługujące proces rejestracji mogą odebrać kolejne połączenia.
Zarząd informuje też o tym, że trwa reorganizacja poradni ginekologicznej.
- Wynika to z faktu, iż nie jesteśmy w stanie zapewnić lekarzom wynagrodzenia na poziomie ich oczekiwań. Z naszej wiedzy wynika, iż nie jest to tylko problem naszej przychodni – wyjaśnia zarząd - O przerwie w funkcjonowaniu poradni ginekologicznej został poinformowany NFZ i wyraził zgodę. Przerwa w pracy poradni potrwa do 28 lutego 2019 roku.
Rozpoczęła się największa inwestycja komunikacyjna w Bydoszczy. To rozbudowa ul. Kujawskiej. Co się zmieni? Zobacz: