33 z 48
Jest to jeszcze bardziej zaawansowany pojazd studyjny z...
fot. Fot. Marek Perczak

Volkswagen I.D.Crozz II

Jest to jeszcze bardziej zaawansowany pojazd studyjny z napędem elektrycznym będący elementem ofensywy tego rodzaju aut, z których pierwsze będą wzbogacać paletę Volkswagena od roku 2020. I.D.Crozz II to crossover łączący cechy SUV-a i czterodrzwiowego coupé, zbliżony do przyszłego modelu seryjnego. Także charakterystyczny wzór diod w reflektorach przypomina ten, jaki znajdzie się w samochodzie seryjnym i sprawia, że samochód mocno się wyróżnia. Przy każdej osi pracuje jeden silnik elektryczny; rozdział momentu obrotowego następuje za pośrednictwem elektrycznego wału Kardana, czyli wirtualnego wału napędowego. Zasięg SUV-a, którego moc systemowa wynosi 225 kW, a prędkość maksymalna 180 km/h, określono na 500 kilometrów (wg NEDC) po jednokrotnym naładowaniu akumulatorów. Na stacji szybkiego ładowania, w ciągu 30 minut, wysokowydajny akumulator można zasilić energią elektryczną do 80 procent jego pojemności.

34 z 48
Jest to jeszcze bardziej zaawansowany pojazd studyjny z...
fot. Fot. Marek Perczak

Volkswagen I.D.Crozz II

Jest to jeszcze bardziej zaawansowany pojazd studyjny z napędem elektrycznym będący elementem ofensywy tego rodzaju aut, z których pierwsze będą wzbogacać paletę Volkswagena od roku 2020. I.D.Crozz II to crossover łączący cechy SUV-a i czterodrzwiowego coupé, zbliżony do przyszłego modelu seryjnego. Także charakterystyczny wzór diod w reflektorach przypomina ten, jaki znajdzie się w samochodzie seryjnym i sprawia, że samochód mocno się wyróżnia. Przy każdej osi pracuje jeden silnik elektryczny; rozdział momentu obrotowego następuje za pośrednictwem elektrycznego wału Kardana, czyli wirtualnego wału napędowego. Zasięg SUV-a, którego moc systemowa wynosi 225 kW, a prędkość maksymalna 180 km/h, określono na 500 kilometrów (wg NEDC) po jednokrotnym naładowaniu akumulatorów. Na stacji szybkiego ładowania, w ciągu 30 minut, wysokowydajny akumulator można zasilić energią elektryczną do 80 procent jego pojemności.

35 z 48
Auto studyjne zdradza nowy typ nadwozia samochodu marki Kia....
fot. Fot. Marek Perczak

Kia Proceed Concept

Auto studyjne zdradza nowy typ nadwozia samochodu marki Kia. Wydłużony hot hatch prezentuje się równie atletycznie jak obecny pro_cee'd, przy czym jeszcze bardziej rzuca się w oczy i jest tak samo funkcjonalny. Zaprojektowany z myślą o kierowcach nowego pokolenia, pokazuje jak mógłby wyglądać model należący do rodziny cee'da następnej generacji

36 z 48
Auto studyjne zdradza nowy typ nadwozia samochodu marki Kia....
fot. Fot. Marek Perczak

Kia Proceed Concept

Auto studyjne zdradza nowy typ nadwozia samochodu marki Kia. Wydłużony hot hatch prezentuje się równie atletycznie jak obecny pro_cee'd, przy czym jeszcze bardziej rzuca się w oczy i jest tak samo funkcjonalny. Zaprojektowany z myślą o kierowcach nowego pokolenia, pokazuje jak mógłby wyglądać model należący do rodziny cee'da następnej generacji

Pozostało jeszcze 11 zdjęć.
Przewijaj aby przejść do kolejnej strony galerii.

Polecamy

Kiedy rewitalizacja EC Szombierki? Na EKG padła deklaracja prezesa Grupy Arche

Kiedy rewitalizacja EC Szombierki? Na EKG padła deklaracja prezesa Grupy Arche

W Bydgoszczy ma powstać azyl dla zwierząt dzikich i egzotycznych

W Bydgoszczy ma powstać azyl dla zwierząt dzikich i egzotycznych

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Zobacz również

Klaudia El Dursi eksponuje krągłości w skąpym ubraniu. Widać, że ciąża jej służy

Klaudia El Dursi eksponuje krągłości w skąpym ubraniu. Widać, że ciąża jej służy

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?

Projekt kuchni z AI. ChatGPT zaprojektował wnętrze lepiej niż architekt?