
Volkswagen I.D. Buzz
Przy długości 4.942 mm, szerokości 1.976 mm i wysokości 1.963 mm samochód koncepcyjny oferuje niezwykle dużą przestrzeń w kabinie. Wersja produkcyjna, skonstruowana na nowej płycie podłogowej zaprojektowanej wyłącznie dla aut elektrycznych, zachowa wiele pomysłów stylistycznych z samochodu koncepcyjnego. Auto, które trafi do produkcji seryjnej będzie oferowało zmienny układ foteli, łączność ze światem zewnętrznym i będzie mogło poruszać się w trybie automatycznym.

Volkswagen I.D. Buzz
Przy długości 4.942 mm, szerokości 1.976 mm i wysokości 1.963 mm samochód koncepcyjny oferuje niezwykle dużą przestrzeń w kabinie. Wersja produkcyjna, skonstruowana na nowej płycie podłogowej zaprojektowanej wyłącznie dla aut elektrycznych, zachowa wiele pomysłów stylistycznych z samochodu koncepcyjnego. Auto, które trafi do produkcji seryjnej będzie oferowało zmienny układ foteli, łączność ze światem zewnętrznym i będzie mogło poruszać się w trybie automatycznym.

Mercedes-AMG Project One
Za napęd odpowiada układ hybrydowy zapożyczony z mistrzowskiego bolidu Formuły 1. Składa się na niego turbodoładowana jednostka V6 o pojemności 1,6 litra oraz dwa silniki elektryczne na przedniej osi. Na tym jednak nie koniec, gdyż postanowiono zastosować dwa dodatkowe e-motory. Jeden znajduje się przy wale napędowy, drugi natomiast pomaga turbosprężarce. Całość dostarcza ponad 1000 KM. Planowane jest wyprodukowanie 275 egzemplarzy auta. Każdy z nich ma kosztować 9,8 mln zł.

Mercedes-AMG Project One
Za napęd odpowiada układ hybrydowy zapożyczony z mistrzowskiego bolidu Formuły 1. Składa się na niego turbodoładowana jednostka V6 o pojemności 1,6 litra oraz dwa silniki elektryczne na przedniej osi. Na tym jednak nie koniec, gdyż postanowiono zastosować dwa dodatkowe e-motory. Jeden znajduje się przy wale napędowy, drugi natomiast pomaga turbosprężarce. Całość dostarcza ponad 1000 KM. Planowane jest wyprodukowanie 275 egzemplarzy auta. Każdy z nich ma kosztować 9,8 mln zł.