https://expressbydgoski.pl
reklama
MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Praca wre na Kujawskiej przy rozbudowie sieci tramwajowej w Bydgoszczy [zdjęcia]

fot. Tomasz Czachorowski
Trwa budowa linii tramwajowej, łączącej rondo Kujawskie z rondem Bernardyńskim. Przypomnijmy, że koszt inwestycji wynosi 275 mln zł. Inwestycja zakłada przebudowę ronda Kujawskiego, budowę torów na ulicy Solskiego, Pięknej, Szubińskiej, Kruszwickiej, wyburzenia budynków przy Kujawskiej i rondzie Bernardyńskim i likwidację pętli przy ul. Karpackiej. Po zakończeniu realizacji prac, długość torowisk tramwajowych w Bydgoszczy wydłuży się o ponad 600 metrów, tramwaje jadące na ulicę Wojska Polskiego nie będą musiały jeździć okrężną drogą, a pasażerowie z Górnego Tarasu szybciej dojadą do centrum. Oprócz budowy nowego odcinka torowiska tramwajowego, inwestycja zakłada budowę jezdni, buspasów, parkingów, dróg rowerowych i chodników oraz zakup 15 nowych tramwajów. Planowany koniec realizacji inwestycji to jesień 2020 roku. Tak wygląda obecnie plac budowy. Smaki Kujaw i Pomorza odcinek 4
Trwa budowa linii tramwajowej, łączącej rondo Kujawskie z rondem Bernardyńskim. Przypomnijmy, że koszt inwestycji wynosi 275 mln zł. Inwestycja zakłada przebudowę ronda Kujawskiego, budowę torów na ulicy Solskiego, Pięknej, Szubińskiej, Kruszwickiej, wyburzenia budynków przy Kujawskiej i rondzie Bernardyńskim i likwidację pętli przy ul. Karpackiej. Po zakończeniu realizacji prac, długość torowisk tramwajowych w Bydgoszczy wydłuży się o ponad 600 metrów, tramwaje jadące na ulicę Wojska Polskiego nie będą musiały jeździć okrężną drogą, a pasażerowie z Górnego Tarasu szybciej dojadą do centrum. Oprócz budowy nowego odcinka torowiska tramwajowego, inwestycja zakłada budowę jezdni, buspasów, parkingów, dróg rowerowych i chodników oraz zakup 15 nowych tramwajów. Planowany koniec realizacji inwestycji to jesień 2020 roku. Tak wygląda obecnie plac budowy. Smaki Kujaw i Pomorza odcinek 4 Tomasz Czachorowski
Trwa budowa linii tramwajowej, łączącej rondo Kujawskie z rondem Bernardyńskim. Przypomnijmy, że koszt inwestycji wynosi 275 mln zł. Inwestycja zakłada przebudowę ronda Kujawskiego, budowę torów na ulicy Solskiego, Pięknej, Szubińskiej, Kruszwickiej, wyburzenia budynków przy Kujawskiej i rondzie Bernardyńskim i likwidację pętli przy ul. Karpackiej. Po zakończeniu realizacji prac, długość torowisk tramwajowych w Bydgoszczy wydłuży się o ponad 600 metrów, tramwaje jadące na ulicę Wojska Polskiego nie będą musiały jeździć okrężną drogą, a pasażerowie z Górnego Tarasu szybciej dojadą do centrum. Oprócz budowy nowego odcinka torowiska tramwajowego, inwestycja zakłada budowę jezdni, buspasów, parkingów, dróg rowerowych i chodników oraz zakup 15 nowych tramwajów. Planowany koniec realizacji inwestycji to jesień 2020 roku. Tak wygląda obecnie plac budowy.
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Świat żegna Franciszka. Tłumy wiernych na Placu św. Piotra

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Przepraszam kto to pisał te bzdury?. Jakie tory na Solskiego Pięknej Szubińskiej Kruszwickiej gdzieś dzwoniło tylko w którym kościele!

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na expressbydgoski.pl Express Bydgoski