Trwa budowa linii tramwajowej, łączącej rondo Kujawskie z rondem Bernardyńskim. Przypomnijmy, że koszt inwestycji wynosi 275 mln zł. Inwestycja zakłada przebudowę ronda Kujawskiego, budowę torów na ulicy Solskiego, Pięknej, Szubińskiej, Kruszwickiej, wyburzenia budynków przy Kujawskiej i rondzie Bernardyńskim i likwidację pętli przy ul. Karpackiej. Po zakończeniu realizacji prac, długość torowisk tramwajowych w Bydgoszczy wydłuży się o ponad 600 metrów, tramwaje jadące na ulicę Wojska Polskiego nie będą musiały jeździć okrężną drogą, a pasażerowie z Górnego Tarasu szybciej dojadą do centrum. Oprócz budowy nowego odcinka torowiska tramwajowego, inwestycja zakłada budowę jezdni, buspasów, parkingów, dróg rowerowych i chodników oraz zakup 15 nowych tramwajów. Planowany koniec realizacji inwestycji to jesień 2020 roku. Tak wygląda obecnie plac budowy. Smaki Kujaw i Pomorza odcinek 4
Tomasz Czachorowski
Trwa budowa linii tramwajowej, łączącej rondo Kujawskie z rondem Bernardyńskim. Przypomnijmy, że koszt inwestycji wynosi 275 mln zł. Inwestycja zakłada przebudowę ronda Kujawskiego, budowę torów na ulicy Solskiego, Pięknej, Szubińskiej, Kruszwickiej, wyburzenia budynków przy Kujawskiej i rondzie Bernardyńskim i likwidację pętli przy ul. Karpackiej. Po zakończeniu realizacji prac, długość torowisk tramwajowych w Bydgoszczy wydłuży się o ponad 600 metrów, tramwaje jadące na ulicę Wojska Polskiego nie będą musiały jeździć okrężną drogą, a pasażerowie z Górnego Tarasu szybciej dojadą do centrum. Oprócz budowy nowego odcinka torowiska tramwajowego, inwestycja zakłada budowę jezdni, buspasów, parkingów, dróg rowerowych i chodników oraz zakup 15 nowych tramwajów. Planowany koniec realizacji inwestycji to jesień 2020 roku. Tak wygląda obecnie plac budowy.
Wideo
Świat żegna Franciszka. Tłumy wiernych na Placu św. Piotra