
STARSZY INSPEKTOR W ODDZIALE RACHUNKOWOŚCI
- zakres obowiązków: tworzenie, analizowanie i opracowywanie dokumentacji związanej z rachunkowością budżetową. Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych na kontach księgowych. Opracowywanie okresowych informacji opisowych z realizacji budżetu. Przedstawianie specjalistycznych opinii i analiz z zakresu gospodarki finansowej oraz rachunkowości. Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Zespołu Budżetowego Szefa Inspektoratu Wsparcia SZ oraz Komisji Budżetowej MON.
- rodzaj umowy: umowa o pracę na okres próbny
- data rozpoczęcia: 01.09.2017
- wynagrodzenie: od 3 180 PLN
- wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata w zakresie ekonomii lub pokrewne Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów w zakresie ustaw o rachunkowości, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych. Znajomość zagadnień dotyczących sprawozdawczości budżetowej i finansowej. Umiejętność biegłego posługiwania się komputerem w zakresie pakietu biurowego. Umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów oraz redagowania pism. Realizacja publicznych wystąpień. Samodzielność w realizacji zadań oraz umiejętność podejmowania decyzji. Wskazana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym. Poświadczenie bezpieczeństwa.
- forma kontaktu: pocztą na adres 85-915 Bydgoszcz ul. Dwernickiego 1 z adnotacją Wydział Pracowników Wojska lub osobiście: Bydgoszcz, ul. Dwernickiego 1 - ofertę z adnotacją Wydział Pracowników Wojska zostawić na Biurze przepustek.

SPRZEDAWCA
- zakres obowiązków: sprzedaż odzieży
- rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
- data rozpoczęcia: 01.08.2017
- wynagrodzenie: od 2 000 PLN
- wymagania: brak wykształcenia lub niepełne podstawowe
- forma kontaktu: tel. 697 385 098

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
- zakres obowiązków: współpraca z mieszkańcami w zakresie administrowanych zasobów. Prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości. Nadzorowanie stanu technicznego budynków, instalacji i urządzeń technicznych oraz czystości w administrowanych zasobach. Sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym. Przygotowywanie danych do rozliczeń mediów. Kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonywanych w budynkach przez podwykonawców. Współpraca z najemcami, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości. Przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów finansowych.
- rodzaj umowy: umowa o pracę na czas nieokreślony
- data rozpoczęcia: 01.08.2017
- wynagrodzenie: od 3 000 PLN
- wymagania: odpowiedzialność, odporność na stres, komunikatywność oraz umiejętność budowania i umacniania pozytywnych relacji z klientem. Samodzielność w działaniu i dyspozycyjność. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office - dodatkowym atutem będzie wykształcenie techniczne oraz doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami
- forma kontaktu: cv i list motywacyjny należy przesłać na adres e-mail: [email protected] do 14.07.2017r.

LOGISTYK-TŁUMACZ
- zakres obowiązków: organizacja transportu, poszukiwanie klientów, negocjacje z klientami, tłumaczenia językowe
- rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony
- data rozpoczęcia: 15.07.2017
- wynagrodzenie: od 1 500 PLN
- wymagania: znajomość prowadzenia księgowości, 5-letni ogólny staż pracy
- forma kontaktu: cv należy przesłać na adres e-mail: [email protected]