
Polakom nigdy nie brakowało pomysłowości. Teraz, gdy obostrzenia znacznie ograniczyły działalność branży gastronomicznej i hotelarskiej, niektórzy przedsiębiorcy pokazują, że Polak potrafi! Poznaj sposoby, na które próbuje się omijać obostrzenia.

Na szkolenie
Fryzjerzy i kosmetyczki z lockdownem radzą sobie także organizując szkolenia. Nie da się natomiast szlifować umiejętności bez modeli. Zamiast więc przyjmować klientów, na co nie pozwalają obostrzenia, przyjmowani są modele, na których wykonuje się trening strzyżenia, koloryzacji czy robienia manicure.

Na showroom
Z połączenia zamkniętych galerii handlowych i hoteli powstał on: showroom. Na ten pomysł wpadła marka Quiosque, która w kilku miastach w Polsce uruchomiła showroomy w hotelach. Jeden z nich znajduje się w lubelskim Hotelu Focus, a na miejscu można nie tylko przymierzyć ubrania, ale też wypić kawę.
Więcej o tym przeczytasz tutaj.

Na targowisko
Skoro nie można sprzedawać w galerii handlowej, trzeba… wyprowadzić interes poza nią. Na ten pomysł wpadł przedsiębiorca prowadzący sklepy w Galerii Krosno. Na parkingu galerii postawił cztery namioty, w których ruszyła sprzedaż asortymentu sklepów.
Więcej o tym przeczytasz tutaj.