
Tak, jak festiwal Fontanna Muzyki 2017 rozpoczął się koncertem z ariami największych dzieł operowych i operetkowych, tak też brzmiał na zakończenie czwartej edycji w sobotę, 26 sierpnia.
W repertuarze koncertu był, m.in. duet z opery „Wesele Figara” W.A. Mozarta Hrabiny i Zuzanny (pokojówki), wykonany nie tylko wokalnie, ale i tanecznie przez tancerzy ze Studia Tańca „Bailamos”, którzy przygotowali także choreografię do utworu Luigiego Arditi „Il Baccio”, czyli „Pocałunek”.
Tanecznym krokiem podczas ostatniego koncertu zaprezentowali się: Arkadiusz Kruszyński, Aleksandra Przybylak, Filip Konopa i Katarzyna Kłossowska. Wokalne partie dzieł operowych i operetkowych wykonali: sopranistki Magdalena Chmielecka i Emilia Mikołajczyk oraz baryton Łukasz Przykłocki. Utwory, grając na fortepianie, zinterpretowała Justyna Jakubowska.
Stowarzyszenie Bydgoskiej Fontanny Potop, jako organizator festiwalu, liczy, że w przyszłym roku koncerty będą się odbywać zarówno w soboty lipca, jak i sierpnia.

Tak, jak festiwal Fontanna Muzyki 2017 rozpoczął się koncertem z ariami największych dzieł operowych i operetkowych, tak też brzmiał na zakończenie czwartej edycji w sobotę, 26 sierpnia.
W repertuarze koncertu był, m.in. duet z opery „Wesele Figara” W.A. Mozarta Hrabiny i Zuzanny (pokojówki), wykonany nie tylko wokalnie, ale i tanecznie przez tancerzy ze Studia Tańca „Bailamos”, którzy przygotowali także choreografię do utworu Luigiego Arditi „Il Baccio”, czyli „Pocałunek”.
Tanecznym krokiem podczas ostatniego koncertu zaprezentowali się: Arkadiusz Kruszyński, Aleksandra Przybylak, Filip Konopa i Katarzyna Kłossowska. Wokalne partie dzieł operowych i operetkowych wykonali: sopranistki Magdalena Chmielecka i Emilia Mikołajczyk oraz baryton Łukasz Przykłocki. Utwory, grając na fortepianie, zinterpretowała Justyna Jakubowska.
Stowarzyszenie Bydgoskiej Fontanny Potop, jako organizator festiwalu, liczy, że w przyszłym roku koncerty będą się odbywać zarówno w soboty lipca, jak i sierpnia.

Tak, jak festiwal Fontanna Muzyki 2017 rozpoczął się koncertem z ariami największych dzieł operowych i operetkowych, tak też brzmiał na zakończenie czwartej edycji w sobotę, 26 sierpnia.
W repertuarze koncertu był, m.in. duet z opery „Wesele Figara” W.A. Mozarta Hrabiny i Zuzanny (pokojówki), wykonany nie tylko wokalnie, ale i tanecznie przez tancerzy ze Studia Tańca „Bailamos”, którzy przygotowali także choreografię do utworu Luigiego Arditi „Il Baccio”, czyli „Pocałunek”.
Tanecznym krokiem podczas ostatniego koncertu zaprezentowali się: Arkadiusz Kruszyński, Aleksandra Przybylak, Filip Konopa i Katarzyna Kłossowska. Wokalne partie dzieł operowych i operetkowych wykonali: sopranistki Magdalena Chmielecka i Emilia Mikołajczyk oraz baryton Łukasz Przykłocki. Utwory, grając na fortepianie, zinterpretowała Justyna Jakubowska.
Stowarzyszenie Bydgoskiej Fontanny Potop, jako organizator festiwalu, liczy, że w przyszłym roku koncerty będą się odbywać zarówno w soboty lipca, jak i sierpnia.

Tak, jak festiwal Fontanna Muzyki 2017 rozpoczął się koncertem z ariami największych dzieł operowych i operetkowych, tak też brzmiał na zakończenie czwartej edycji w sobotę, 26 sierpnia.
W repertuarze koncertu był, m.in. duet z opery „Wesele Figara” W.A. Mozarta Hrabiny i Zuzanny (pokojówki), wykonany nie tylko wokalnie, ale i tanecznie przez tancerzy ze Studia Tańca „Bailamos”, którzy przygotowali także choreografię do utworu Luigiego Arditi „Il Baccio”, czyli „Pocałunek”.
Tanecznym krokiem podczas ostatniego koncertu zaprezentowali się: Arkadiusz Kruszyński, Aleksandra Przybylak, Filip Konopa i Katarzyna Kłossowska. Wokalne partie dzieł operowych i operetkowych wykonali: sopranistki Magdalena Chmielecka i Emilia Mikołajczyk oraz baryton Łukasz Przykłocki. Utwory, grając na fortepianie, zinterpretowała Justyna Jakubowska.
Stowarzyszenie Bydgoskiej Fontanny Potop, jako organizator festiwalu, liczy, że w przyszłym roku koncerty będą się odbywać zarówno w soboty lipca, jak i sierpnia.